- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

معلمان در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش اساسی دارند

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معلمان در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش اساسی دارند.

خبرگزاری فارس: معلمان در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش اساسی دارند

علی موحدی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان کنگان اظهار داشت: معلمان با تمام توان در راستای موفقیت جامعه تلاش می‌کنند و هیچ قشری به اندازه معلمان در جامعه تاثیرگذار نیست.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر به اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی پرداخت و از مسئولین خواست همواره در این عرصه تلاش کنند.

وی همچنین به بحث زلزله فرهنگی پرداخت و خاطر نشان کرد: در مقابل این هجوم باید در همه زمینه‌ها تلاش کرد و یک کار زیربنایی باید انجام داد تا در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن مقاوم باشیم.

موحدی اذعان داشت: نقش معلمان در مقابله با تهاجم فرهنگی اساسی است و با تلاش دسته‌ جمعی می‌توانیم در جنگ نرم موفق شویم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز ضمن تبریک هفته معلم و تجلیل از این قشر فرهیخته، موفقیت آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف را مدیون تلاش معلمین و اولیاء دانش‌آموزان دانست.

عباس شریف با ارائه گزارش در مورد کسب افتخارات مدیریت، کسب مقام سوم کنکور سراسری در استان و راهیابی دانش‌آموزان و فرهنگیان در سطح کشور را نشانه رشد و بالندگی فرهنگیان دانست.

وی همچنین در مقام و منزلت والای این قشر فرهیخته از مسئولین خواست که معلمین را همواره و در همه ایام ارج بگذارند و اختصاص به یک زمان خاص نشود.

فرماندار شهرستان کنگان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش مدیریت آموزش و پرورش در همه زمینه‌های آموزشی و فرهنگی و کسب افتخارات آن را نتیجه تلاش و همکاری جمعی معلمین عنوان کرد.

تیمور یزدان‌شناس اظهار داشت: معلم یک قشر فرهیخته در جامعه است و هر کسی که در این جامعه مقام و منزلتی را کسب کرده از اثرگذاری و تربیت معلم بوده و همواره این قشر باید در جامعه شأن و منزلتش محفوظ بماند.

اجرای گروه سرود آموزشگاه استثنایی امید کنگان و غزل‌خوانی دانش‌آموز اول ابتدایی آموزشگاه شهید بهزادی (مهدی طاهری) از جمله برنامه‌هایی بود که حاضرین را به وجد آورد.

همچنین در این مراسم گروه هنری خواننده معروف کشور (گلریز) با اجرای برنامه‌های بسیار زیبا و آهنگ‌های انقلابی به ویژه در مقام معلم (سرود ای مطهر) فضای معنوی همایش را چند برابر کرد.

در پایان به ۱۶ نفر از معلمین نمونه لوح تقدیر و هدایا اهداء شد.