- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گواردیولا: منچستریونایتد دو تیم در قالب یک تیم است

‘پپ گواردیولا’ سرمربی تیم بارسلونا، حریف خود فینال لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد را تیمی ‘عالی’ توصیف کرد و گفت: منچستریونایتد بازیکنانی فوق العاده دارد و در حقیقت دو تیم بزرگ در قالب یک تیم است.

گواردیولا پس از دیدار بارسلونا و اسپانیول در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت که از کیفیت بازی و قدرت منچستریونایتد به خوبی آگاه است.
وی افزود: آنها در دیدار برگشت با شالکه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمامی ذخیره های خود بازی کردند و با نتیجه چهار بر یک بر تیم آلمانی پیروز شدند. این نتیجه هر آنچه شما بخواهید درباره کیفیت این تیم بدانید به شما می گوید.
سرمربی بارسلونا که قرار است در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ویمبلی با منچستریونایتد روبرو شود، از پاسخ به پرسشها در این باره خودداری کرد و گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر لیگ اسپانیا است و بعد از آن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و منچستریونایتد فکر می کنیم.
ژاوی هم نظر سرمربی خود را تایید کرد و گفت: در حال حاضر می خواهیم این جام لیگ اسپانیا را بدست آوریم، سپس فکرمان را روی دیدار ویمبلی متمرکز خواهیم کرد.
با این حال ‘دنی آلوز’ امیدوار است که تیم او بتواند با ‘‌انرژی مثبت’ به لندن سفر کند.
وی گفت: ما هنوز یک امتیاز می خواهیم و مطمئن هستم آن را بدست خواهیم ‌آورد. این موضوع انرژی ما را در مسابقه ویمبلی بیشتر خواهد کرد.
‘کارلس پیول’ کاپیتان بارسلونا در دیدار با اسپانیول آماده نبود، ولی گواردیولا گفت که او به بازی ویمبلی می رسد.
سرمربی بارسلونا گفت: او سه ماه از بازی دور بود و پزشکان گفتند برای بازی امروز آماده نیست ولی در حال تمرین است و برای بازیهای آینده خواهد رسید.
‘اریک ابیدال’‌ مدافع چپ بارسلونا هم ۲۰ دقیقه مقابل اسپانیول بازی کرد. به این ترتیب گواردیولا نشان داد این بازیکن فرانسوی که به تازگی از جراحی تومور کبدی بهبود یافته می تواند در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد بازی کند.
وی گفت: ابیدال در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا برابر مادرید فقط چند دقیقه بازی کرد و امروز مدت حضور او بیشتر بود. امیدواریم بتواند بتدریج به زمین بازی برگردد و تا بازی فینال به آمادگی کامل برسد.
اینیستا یکی دیگر از بازیکنان بارسلونا نگران دیدار ویمبلی است و می گوید: فکر نمی کنیم که بازی راحتی باشد. بارسا و منچستر یکدیگر را به خوبی می شناسند و به همین خاطر بازی فینال یک بازی خاص خواهد بود.
‘سرجیو بوسکتس’ هم تیمی او دیدگاهی متفاوت دارد. او گفت: ‌مطمئن هستم که پیروز می شویم و هواداران بارسلونا را خوشحال می کنیم. لیگ اسپانیا هم مهم است ولی اعتبار آن به اندازه لیگ قهرمانان اروپا نیست.