- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نامادری با وصل سیم برق به بدن پسر ۱۲ ساله مرگ وی را رقم زد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اسکو گفت: نامادری در شهر جدید سهند تبریز با وصل سیم برق به بدن پسر ۱۲ ساله موجب مرگ وی شد.

خبرگزاری فارس: نامادری با وصل سیم برق به بدن پسر 12 ساله مرگ وی را رقم زد

مهدی عبادی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسکو گفت: طی تماس ۱۱۵ سهند با فوریت‌های پلیسی اعلام شد که جسد پسر بچه‌ای در جلوی منزلشان در  شهر سهند افتاده که بلافاصله عوامل کلانتری سهند و پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی افزود: عوامل در محل پسر بچه‌ای حدودا ۱۲ ساله به نام “الف-ف” مشاهده کردند که در پاگرد راه پله جلوی منزل به حالت درازکش افتاده بود.

عبادی‌پور تصریح کرد: با بررسی عوامل اورژانس و حضور پزشک قانونی علت مرگ برق‌گرفتگی تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: طرز قرار گرفتن جسد از یک سو و تناقض‌گویی و رنگ پریدگی و دستپاچگی مادر ناتنی پسر بچه از سوی دیگر عوامل پلیس را به مادر ناتنی مشکوک کرد که با تحقیق از مدیر مدرسه کودک مبنی بر اینکه کودک از مادر ناتنی خود رعب و وحشت داشته و در خصوص کتک‌کاری وی به معلمان گفته بود، ماموران را بر آن داشت که احتمالا قاتل مادر ناتنی وی باشد.

عبادی‌پور افزود: در این خصوص اقدامات قضایی و انتظامی انجام و برای بررسی بیشتر والدین (پدر و مادر ناتنی) به آگاهی شهرستان دلالت شدند.

وی ادامه داد: در بازجویی از پدر متوفی به نام عبدالله، نامبرده اعلام کرد به علت اختلافات خانوادگی از همسر اولم جدا شده و موضوع ازدواج قبلی را به همسر دوم نگفته بودم و تا شش ماه قبل فرزندش پیش عمه‌اش در اردبیل زندگی می‌کرد که به علت پاره‌ای مشکلات فرزندم را به خانه خودم آوردم.

عبادی‌پور گفت: در بازجویی از مادر ناتنی، وی ابتدا منکر قضیه شد اما با بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس و تناقض‌جویی وی عاقبت لب به اعتراف گشود و اظهار کرد: پسر بچه جهت بازی به خانه دوستش رفته بود که در موقع برگشت متوجه شدم که لباسش کثیف است و سر او داد کشیده و لباس‌هایش را وارسی کردم که در داخل جیبش ترقه بود.

وی افزود: برای ترساندن کودک دست و پای کودک را بسته و سیم برق جارو برقی را بریده و پس از لخت کردن سیم یکی از سیم‌ها را به انگشت اشاره دست راست و سیم دیگر را در داخل دست چپ قرار داده و برای ترساندن به برق زدم.

عبادی‌پور ضمن اشاره به اینکه بچه بر اثر برق‌گرفتگی فوت کرده است، افزود: پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال و از آن طریق مادر ناتنی وی روانه زندان تبریز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسکو گفت: در تحلیل از موضوع فوق چنین استنباط می‌شود که کتمان حقایق و عدم صداقت گفتار پدر متوفی در ازدواج دوم و معرفی خود به عنوان فرد مجرد و آوردن کودک به منزل بعد از دو سال ازدواج با همسر دوم و از سویی عدم قبولی شرایط زندگی برای همسر دوم و عدم حرف شنوی کودک از مادر ناتنی‌اش و ناسازگاری با وی (مادرش) سبب شد که به جای مهربانی و دلسوزی مادرانه به حسی انتقام جویانه و کینه و نفرت تبدیل شده و از او یک قاتل ساخته که با قساوت قلب جان کودک خردسال را گرفت و یک زندگی را نابود و کودک ۱۸ ماهه خود را اسیر سرنوشت خویش کرد.