- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

باند سرقت اتومبیل مسعود افغانی متلاشی شد

عسلویه نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: باند سرقت اتومبیل مسعود افغانی متلاشی شد.

خبرگزاری فارس: باند سرقت اتومبیل مسعود افغانی متلاشی شد

به گزارش عسلویه نیوز داود محمودزاده دوشنبه‌ شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان انتظامی در دشتستان است و برای تحقق این مهم اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

وی افزود: همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی تاثیر بسیار زیادی بر تامین امنیت دارد و امیدوار هستیم همواره شاهد بهبود همکاری مردم با ماموران انتظامی باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل فراری بعد از پنج سال در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: یک قاتل فراری بعد از گذشت حدود پنج سال توسط ماموران انتظامی دشتستان دستگیر شد.

محمودزاده با تشریح جزییات این خبر تصریح کرد: شخصی به نام (غ.ب) ۲۵ ساله در ۲۹ شهریور ماه سال ۸۶ با اسلحه کلاش اقدام به قتل شخصی به نام (م.چ) ۲۴ ساله در روستای دشتی از توابع آبپخش کرده و در طول این مدت متواری بوده است.

وی ادامه داد: پس از آن عوامل پلیس آگاهی دشتستان تحقیقات وسیع و گسترده‌ای را به منظور دستگیری قاتل آغاز و پس از تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله اطلاع حاصل کردند که متهم به همراه خانواده‌اش با یک دستگاه اتوبوس قصد دارد از مسیر عسلویه به سمت بندرعباس عزیمت کند.

فرمانده انتظامی دشتستان یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس آگاهی پارس جنوبی و کسب مجوز قضایی و طی یک عملیات مشترک در سه راهی پتروشیمی عسلویه اتوبوس مورد نظر شناسایی و متهم دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده صراحتاً به ارتکاب قتل (م. چ) اعتراف و علت ارتکاب قتل را اختلاف قبلی و انتقام جویی قتل برادرش عنوان کرد.

محمودزاده در ادامه از متلاشی شدن باند سرقت اتومبیل مسعود افغانی در دشتستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در پی اطلاع از این که دو نفر ناشناس در شهر آبپخش به طرز مشکوکی قصد فروش یک دستگاه خودرو پراید را دارند طی یک عملیات غافلگیرانه هر دو نفر به نام‌های (م. ت) ۱۷ ساله (م. ج) ۲۰ ساله هر دو اهل و ساکن شیراز را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی عنوان کرد: با استعلام از سیستم رایانه مشخص شد که خودروی پراید در شیراز سرقت شده است.

فرمانده انتظامی دشتستان یادآور شد: همچنین در تحقیقات به عمل آمده و بازجویی‌های تخصصی، متهمین به سرقت دو دستگاه خودروی پراید دیگر نیز در شهر شیراز اعتراف کردند که پس از انجام هماهنگی‌های لازم آن دو دستگاه خودروی مسروقه نیز به پلیس آگاهی دشتستان انتقال داده شدند.

 محمودزاده اذعان داشت: متهمین برابر قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند و باند سرقت خودرو به نام مسعود افغانی متلاشی شد.