- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شمس: پول هتل پرسپولیسی‌ها را دادم

مدیرفنی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: پول هتل پرسپولیسی‌ها را به علت اینکه تیم سابقم بود و پول نداشتند از جیب خودم حساب کردم.


    حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص صدور رای کمیته انضباطی درباره محرز شدن تبانی در فوتسال عنوان کرد: منتظر هستیم تا رای را صادر کنند.


وی در خصوص صحبت‌های طاهری مبنی بر اینکه فقط پول هتل بوده که به درخواست سرپرست تیم پرسپولیس از شمس پرداخت شده، خاطرنشان کرد: وقتی می‌گویند مدیرعامل باشگاه به همراه تیم چمنی به مکه رفته و هم‌اکنون تیم پول ندارد چه کاری باید بکنم؟ نباید به تیمی که خودم بسته‌ام و با بازیکنان آن آشنا هستم در این شرایط کمک کنم؟ هر تیم دیگری هم که بود چنین کاری می‌کردم.


وی افزود: زمانی که ما به شیراز می‌رویم و آنها به ما کمک می‌کنند هم تبانی صورت گرفته است؟ در این صورت ما با تمام تیم‌ها تبانی کرده‌ایم که به آنها کمک می‌کنیم. من یک میلیون از جیب خودم برای پول هتل پرسپولیس پرداخت کردم.


شمس تصریح کرد: رویانیان به من گفت که این مسئله‌ای نیست زیرا زمانی که یکی از تیم‌های چمنی به تهران آمده بود و پول نداشت ما به آنها کمک کردیم. این روابطی است که بین باشگاه‌ها وجود دارد. منصوری هیچ مدرکی برای تبانی ندارد آن وقت این چنین مسائلی را عنوان می‌کند.


سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به صحبت‌های منصوری مبنی براینکه تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا سوم می‌شود؛ خاطرنشان کرد: من از علی صانعی به شدت حمایت می‌کنم و مطمئن هستم به کوری چشم باشگاه منصوری تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام اول خواهد رسید. منصوری چون سال گذشته حیثیت و ابهت ایران را در جام باشگاه‌های آسیا شکست به دنبال این است که تیم ملی نیز موفق نباشد. با قاطعیت می‌گویم که تیم ملی قهرمان می‌شود. این آقایان فوتسال را در ۲ ماه به جایی رساندند که مردم به این رشته بی اعتماد شوند و امیدوارم هم‌اکنون نیز به قولی که داده‌اند یعنی رفتنشان پایبند باشند.