توضیحات فرمانداری عسلویه درباره حواشی تجلیل از معلمان
تاريخ ارسال خبر : 9 می 2015 | ساعت 11:39 | کد خبر: 33263 | sv73 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری عسلویه با ارسال یادداشتی به «خلیج فارس»، توضیحاتی در خصوص حواشی پیش آمده در خصوص مراسم تجلیل از معلمان این شهرستان ارائه کرد.فرمانداری

به گزارش “عسلویه نیوز” این مراسم براساس برنامه ریزی قبلی قرار بود ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن همایش های منطقه ویژه پارس برگزار شود، اما با وجود حضور فرهنگیان در این محل، به دلیل همزمانی با برنامه دیگر سازمان منطقه ویژه، لغو گردید که منجر به سوء تفاهم هایی شد.

در این خصوص محسن بهادری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری عسلویه بعد از ظهر جمعه با ارسال یادداشتی به سایت های خبری توضیحاتی درباره این نشست ارائه کرده که در ادامه می خوانید:

به نام خداوند جان و خرد

با درود و تهنیت به همه فرهنگیان به خصوص معلمان گرانقدر شهرستان عسلویه و ضمن بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یادوخاطره شهید اندیشه و قلم استاد شهید مطهرى، لازم می دانم درباره موضوعى که پیرامون برگزارى مراسم روز معلم عسلویه مورخ ۹۴٫۲٫۱۶ پیش آمد خدمت فرهنگیان گرامی و اهالی شهرستان توضیحاتی مختصر بیان کنم.

این فرماندارى بنا به اعتقاد عمیق خود که به تکریم مقام معلم دارد برنامه اى را برای هرچه باشکوهتر شدن این مراسم در سالن همایش های منطقه ویژه پارس تدوین نمود و هماهنگى لازم را به عمل آورد. متاسفانه عدم دقت برخى از کارشناسان در تنظیم وقت، موجب شد که مراسم نورانی أنس با قرآن که قرار بود در ساعت ١١ آن روز به اتمام برسد با تاخیر حدودا یک ساعته شروع شود که این تاخیر موجب شد مراسم بزرگداشت مقام معلم که قرار بود در ساعت ۱۱:۱۵ آغاز شود و تا موعد ملکوتى اذان ظهر ادامه داشته باشد، قابلیت اجرائی نیافت.

لذا فرهنگیان محترم و متولیان برنامه بزرگداشت مقام معلم که حفظ کرامت و شان محفل قرآنى را امرى واجب می دانند، در بیرون از سالن مذکور منتظر ماندند اما استمرار محفل نورانى قرآن موجب شد که مدیر آموزش و پرورش شهرستان فرهنگیان را به سمت آموزش و پرورش دعوت کند تا مراسم در آنجا برگزار گردد که با توجه به فرارسیدن اذان ظهر مراسم برگزار نگردید.

علت اینکه سالن منطقه ویژه برای این مهم انتخاب گردیده بود، استفاده از ظرفیت سالن پذیرایى همجوار جهت صرف ناهار مدعوین محترم فرهنگى بود. لذا لازم می دانم از همه فرهنگیان فرهیخته این شهرستان به پاس تلاش و اهتمامى که در اعتلاى دانش و کرامت انسانی فرزندان این دیار دارند سر تعظیم فرود آورم و مراتب تقدیر و تشکر خالصانه همکارانم در فرماندارى عسلویه را خدمت ایشان ابراز میدارم.   

اما ممکن است عده اى مغرض فرصت طلب بخواهند از این رخداد ناخواسته دست مایه ای براى إیجاد تفرقه بسازند و با شایعه پراکنى واهى، سعى در برهم زدن اتحاد و همزبانى و همدلى ارکان هاى مذهبى و اجرایى و فرهنگى شهرستان داشته باشند. مردم شریف مستحضرند که تمام تلاش و اهتمام مدیران و فرهنگیان در یک راستا بوده و آن هم اعتلاى معارف قران کریم و ترویج ان در سطوح مختلف اجتماعى است و ان شاالله با همدلى و وفاق بین مردم و مسؤلین و دیگر أرکان فرهنگى و مذهبى، خواسته معرضان نقش بر آب خواهد شد.

براین اساس از جامعه فرهنگى بابت اتفاق پیش امده عذرخواهى می کنم وامیدوارم که در فرصت هاى آینده بتوانیم مراسمى درخور شان و منزلت انسانى این عزیزان رقم بزنیم.

از طرف فرماندار فرهنگ دوست، متعهد و ساعى این شهرستان والاترین مراتب تقدیر و تشکر از جامعه فرهنگى را محضر این عزیزان ابلاغ می دارم.

محسن بهادرى- معاون سیاسى و اجتماعى فرماندارى عسلویه

خلیج فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ