لزوم ایجاد دو شهر جدید در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 9 می 2015 | ساعت 13:54 | کد خبر: 33269 | sv96 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه شهرستان عسلویه بر لزوم ایجاد دو شهر جدید در این شهرستان تاکید کرد.امام جمعه

به گزارش “عسلویه نیوز”حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: در زمینه وقایع کشور یمن سازمان‌های بین الملی به خواب رفته و ساکت هستند و عربستان خبیث مانند رژیم صهیونیستی کودک‌کش در یمن جنایت می‌کند.

وی به نشست خود با اعضای شورهای اسلامی و شهرداران و دهیاران عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: برخی مشکلات از جمله آب آشامیدنی و اشتغال و آلودگی هوا مطرح شد و نیاز است که این موضوعات به صورت جدی پیگیری شود.

امام جمعه عسلویه خواستار پیگیری موضوع شهر شدن بیدخون و چاه مبارک شهرستان عسلویه توسط مسئولان شد و اضافه کرد: مشکل آب این منطقه نیز باید به صورت ریشه‌ای حل شود و مسئولان به وعده‌های خود به مردم به خوبی عمل کنند.

وی به برخی مشکلات و سختی‌های معلمان در شهرستان عسلویه اشاره کرد و افزود: متاسفانه با ناهماهنگی‌های صورت گرفته در شهرستان، جلسه قرآن و تجلیل از معلمان که برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد و این موضوع جای تاسف دارد.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه اگر مسئولان نمی‌توانند به خوبی برنامه‌ریزی کنند باید مشورت کنند، ادامه داد: مدت کوتاه خدمت تمام می‌شود و باید تلاش شود که بهترین خدمات ارائه شود.

وی با بیان اینکه ایران از حزب‌گرایی و گروه‌گرایی عذاب می‌کشد، اضافه کرد: وقتی حرفی می‌زنیم یا نصیحتی می‌کنیم، فقط می‌خواهیم مشکلات مردم را بیان کنیم و هدف دیگری نداریم.

بعضی‌ها دنبال تضعیف سپاه در داخل و خارج هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه عسلویه نیز در جمع نمازگزاران به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه اظهار داشت: سپاه مولود انقلاب است و برکات بسیار زیادی را در طول دوران نظام اسلامی داشته است.

حجت‌الاسلام رضوی اضافه کرد: بعضی‌ها دنبال تضعیف سپاه در داخل و خارج هستند؛ چون سپاه تنها نیرویی است که در دل دشمنان اسلام و نظام رعب و‌ وحشت انداخته و گوش به فرمان امام خامنه‌ای آماده جانفشانی و دفاع از ارزش‌ها است.

نمازگزاران عسلویه پس از نماز جمعه راهپیمایی کردند و با شعارهای کوبنده جنایت آل سعود در کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

منبع:مهر


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ