- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث همزمان ۳۱ هزار واحد مسکونی مهر در بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث همزمان ۳۱ هزار واحد مسکونی مهر در استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث همزمان 31 هزار واحد مسکونی مهر در بوشهر

علیرضا صفایی‌بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی تلاش بسیار گسترده‌ای در راستای رفاه و آسایش مردم مناطق مختلف شهری و روستایی انجام داده و بحمدالله تاکنون به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: تلاش برای تکمیل و بهسازی و احداث راه‌های روستایی و جاده‌های برون‌شهری و همچنین تلاش گسترده در ساخت بزرگراه در استان طی دو سال گذشته با شتاب و کیفیت مطلوبی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در بحث احداث مسکن مهر نیز با وجود مشکلاتی که طی چند سال گذشته داشته‌ایم، در یکسال اخیر جدیت خوبی برای بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر در دست انجام است.

صفایی‌بوشهری از احداث همزمان ۳۱ هزار واحد مسکونی مهر در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرستان‌های ۹ گانه استان بوشهر تعداد ۳۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مهر در دست ساخت است که بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی از این تعداد در سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون هیچ واحد مسکونی در استان مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و البته تعدادی از واحدهای خودمالکی با مشارکت مسکن مهر احداث شده است.

این مسئول ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار داریم تا سال ۹۲ تمام طرح‌های مسکن مهر در سطح استان در اختیار مردم و افراد کم‌بضاعت قرار گیرد.

صفایی‌بوشهری افزود: استان بوشهر در جذب تسهیلات و پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در رتبه اول کشور قرار دارد که امیدوار هستیم در سال جاری نیز شاهد بهبود وضعیت باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در استان در دستور کار قرار دارد که در منطقه عسلویه و شهرستان کنگان نیز چند پروژه مهم در این راستا عملیاتی می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: نصب دوربین‌های جاده‌ای برای افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها در استان از جمله برنامه‌های نیمه نخست امسال در استان بوشهر است.