- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گواردیولا و رد پیشنهاد جنجالی چلسی

پپ گواردیولا، مربی جوان باشگاه بارسلونا این شانس را داشت تا با پاسخ مثبت به پیشنهاد رومن آبراموویچ برای هدایت چلسی، مبدل به پردرآمدترین مربی دنیای فوتبال شود.



 رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی با پیشنهاد دستمزد سالانه ۱۵ میلیون یورو به دنبال گواردیولا بود و در این پیشنهاد به این مربی جوان اعلام کرده بود که بودجه ای نامحدود برای خرید هربازیکنی که در دنیای فوتبال حضوردارد را در اختیار پپ قرار خواهد داد.

 

 اما پاسخ گواردیولا به این پیشنهاد یک «نه» قاطع بود. چرا که این مربی بزرگ درنظر دارد تا بعد از اتمام قراردادش با بارسا،برای مدتی به استراحت بپردازد. روزنامه دیلی اکسپرس روز  سه شنبه گزارشی دراین باره منتشر کرد و در روز ۴شنبه رسانه های اسپانیایی به بازتاب گسترده این خبر پرداختند.

 

 بدین ترتیب به نظرمی رسد که گواردیولا، گزینه اصلی مورد نظر مالک متمول باشگاه چلسی بوده و از زمان برکناری آندره ویلاس بواس، آبراموویچ در فکر جذب گواردیولا بوده است. جالب اینجاست که او تلاش برای جذب پپ در آینده را رد نکرده است. از سوی دیگر مشخص نیست که آیا روبرتو دی متئو بعداز موفقیتهایی که با چلسی کسب کرد و بعد از قهرمانی با این تیم در اف ای کاپ و رساندن چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با این تیم خواهد ماند یا خیر.