- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تیم فوتسال شهید منصوری منحل شد

مدیر عامل باشگاه شهید منصوری قرچک با تاکید بر اینکه کمیته انضباطی با رأیی که داد آبروی خود را برد، گفت: به دلیل آنکه حق ما را ضایع کردند و فدراسیون فوتبال تبعیض قائل شد، باشگاه را منحل کرده و بازیکنان را نیز آزاد اعلام می کنم.


   کریم منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رأی صادر شده توسط کمیته انضباطی در مورد پرونده تبانی در فوتسال ضمن بیان مطلب خود گفت: درست است که کمیته انضباطی دارای استقلال است اما ما از کفاشیان انتظار اجرای عدالت را داشتیم. باید بگویم کمیته انضباطی با رأی که داد آبروی خود را برد.


وی در همین خصوص افزود: ما نیز از اول نگفتیم تبانی بین دو باشگاه صورت گرفته است. بلکه این مدیرعامل باشگاه گیتی پسند بود که به برخی از بازیکنان تیم فوتسال پرسپولیس پول داده است، البته از طریق سرپرست تیم خود. شما فکر می کنید آیا سرپرست تیم گیتی پسند که محروم نیز شده این پول را از جیب خود داده است.


مدیر عامل باشگاه شهید منصوری قرچک تأکید کرد: مگر این رد و بدل شدن پول از طریق حساب بانکی و یا کارت به کارت کردن صورت گرفته که کمیته انضباطی می گوید در این خصوص ما مدرکی به دست نیاورده ایم. شما علت را ول می کنید و به معلول می چسبید. این بود نتیجه سخت گیری که شما دم از آن زده بودید. شما با این کار خود سایر تیم ها را نیز به تبانی کردن تشویق می کنید.


منصوری تاکید کرد: چگونه می توان رد و بدل شدن پول را ثابت کرد، رفتار بازیکنان درون زمین همه چیز را نشان می دهد. چرا باید سردار زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس بگوید: متأسفانه زمانی که می خواستیم پول هتل تیم را حساب کنیم به ما گفتند پول هتل توسط باشگاه گیتی پسند پرداخت شده است.


وی تصریح کرد: متأسفانه هیئت کارشناسی که کمیته انضباطی دم از آن می زند به هیچ وجه شایستگی رسیدگی به این پرونده را نداشت چون یکی از اعضای این هیئت میر معصوم سهرابی است که با من و باشگاه شهید منصوری قرچک مشکلات شخصی دارد. در کجای دنیا هیئت رسیدگی به فردی سپرده می شود که با یکی از مدعیان پرونده ای تعارض و مشکلات شخصی دارد.


منصوری تأکید کرد: من کسانی که حق ما را تضییع کردند از جمله میر معصوم سهرابی را به خدا واگذار می کنم، البته این آقا چوبش را با سقوط تیم شهرداری تبریز به رقابتهای لیگ آزادگان خورده است.


وی اعلام کرد: به دلیل اینکه حق ما را ضایع کردند و فدراسیون فوتبال در این پرونده تبعیض قائل شد دیگر عطای باشگاه داری در فوتسال را به لقایش می بخشم و ضمن آزاد اعلام کردن بازیکنان تیم باشگاه را نیز منحل می کنم.