دیدار فرماندار عسلویه با معاون وزیر نفت
تاريخ ارسال خبر : 10 می 2014 | ساعت 13:34 | کد خبر: 31324 | sv99 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر کل حراست پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد.فرمانداری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی که جهت شرکت در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور به تهران سفر کرده است، برای برخی هماهنگی های لازم در زمینه نفت ، گاز و پتروشیمی عسلویه به دیدار معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رفت.

فرماندار عسلویه در دیدار با معاون وزیر نفت، با بیان اینکه وزارت نفت و شرکت ملی پتروشیمی خدمات زیادی را به شهرستان عسلویه ارایه کرده اند، افزود: برای عسلویه ای آبادتر همه باید به نوبه خود کمک کنند و از وزارت نفت توقع داریم همکاری با مسئولین این شهرستان همچون گذشته ادامه داشته باشد.

حسن اسماعیلی اضافه کرد: به غیر از نفت و پتروشیمی، عسلویه دارای پتانسیل های زیاد سرمایه گذاری است که در حال تدارک و برنامه ریزی در این خصوص نیز هستیم.

در این نشست عباس شعری مقدم معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ضمن تشکر از فرماندار عسلویه بابت اهتمام و همکاری با مجموعه نفت گفت: دولت مصمم است همه زیر ساختهای عسلویه را فراهم کند و ما برای ادامه همکاری آماده هستیم.

گفتنی است، این نشست صبح امروز و با حضور فرماندار عسلویه، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور، مدیر کل حراست پتروشیمی کشور و حسین علیزاده مشاور فرماندار و رییس روابط عمومی فرمانداری عسلویه در محل ساختمان اصلی شرکت ملی پتروشیمی برگزار شد.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ