تکمیل ۵۵ پروژه در شهرها و روستاهای عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 9 می 2016 | ساعت 8:09 | کد خبر: 34875 | sv211 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از تکمیل ۵۵ پروژه در شهرها و روستاهای عسلویه خبر داد.نادری

به گزارش “عسلویه نیوز”عبدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از شهرستان‌های مهم و بزرگ در سطح استان و حتی کشور است و برای اعتلای بیش از پیش این شهرستان از همه ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: توسعه روستاها و اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها مورد توجه و تاکید مسؤولان قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم و رضایت خاطر روستاییان شهرستان عسلویه را فراهم کنیم.

فرماندار عسلویه خاطر نشان کرد: عسلویه در میزبانی از صنعت نفت به وظیفه خود عمل کرده و از مسئولان صنعت نفت انتظار داریم در حمایت از محیط پیرامونی اهتمام ورزند و در توسعه و عمران و آبادانی شهرستان‌های اطراف تلاش بیشتر و موثرتری صورت دهند.

نادری تصریح کرد: البته مدیران سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در یک سال اخیر تعامل بسیار خوب و ارزشمندی با محیط پیرامونی داشته‌اند و اقداماتی در راستای رفع مشکلات مردمی انجام داده‌اند، ولی برای بهبود وضعیت انتظارات بیشتری داریم.

وی گفت: اجرای طرح‌های عام‌المنفعه در مناطق شهری و روستایی در شهرستان عسلویه مد نظر قرار دارد و امسال چندین پروژه عظیم در سراسر شهرستان اجرایی خواهد شد.

فرماندار عسلویه از تکمیل ۵۵ پروژه در شهرها و روستاهای عسلویه خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون برای تکمیل این پروژه‌ها نهایت ظرفیت موجود را به کار گرفته‌ایم و امیدواریم تعداد بیشتری از پروژه‌ها را در آینده نزدیک تکمیل کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ