توسعه شهرستان با گسترش مراکز آموزشی درکنار صنعت امکان پذیر است
تاريخ ارسال خبر : 9 می 2016 | ساعت 8:24 | کد خبر: 34878 | sv197 | چاپ این مطلب

“عسلــویـــه نیـــوز” فرماندار عسلویه مطرح کرد: توسعه شهرستان باگسترش مراکز آموزشی درکنار صنعت امکان پذیر است.صنعت

به گزارش خبرنگار “عسلــویـــه نیـــوز” عبدالله نادری در مراسم گرامیداشت مقام معلم ضمن تبریک این روز و گرامی داشت یاد وخاطره  استاد مطهری، وبا بیان جایگاه رفیع معلم تصریح کرد: نقش معلم در ترویج فکرواندیشه و بارور کردن درخت فرهنگ یک موقعیت بی نظیر است که باید تلاش شود این جریان ادامه پیدا کند.

نادری افزود: با توجه به شعار امسال که سوی رهبری فرزانه انقلاب مطرح شد، معلمان می تواند بزرگترین جامعه آماری در خصوص آموزش و فرهنگ سازی در بین دانش آموزان و خانوادها باشند و به شعاراین سال جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به وظایف مهم معلمان درارتقای غنای فرهنگی درشهرستان، خاطر نشان کرد: تغییر نگاه خانوادها، تاثیرگذاری در زمینه مشارکت و سرمایه گذاری بیشتر خانوادها، همچنین رونق فرهنگ کار و تلاش در بین همه گروهای هدف در حوزه آموزشی از وظایف معلمان  دربرنامه اقتصاد مقاومتی است.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان با اشاره به افزایش خدمات رفاهی معلمان،گفت: اسکان فرهنگیان بهبود یافته که با تکمیل مجردسراها مشکل اسکان آنها حل شود، همچنین سایرخدمات رفاهی که با سایر سازمانها منعقد شده است باید اجرایی شود وعینیت پیدا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: چندین فضای آموزشی درسال تحصیلی از محل اعتبارات سفرمقام معظم رهبری و استانی مورد بهره برداری قرار گرفته است، که با تلاش بیشتر در آینده شاهد افتتاح چندین طرح بزرگ آموزشی دیگر خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش مهم مدارس جوار کارخانه ای در تربیت نیروی انسانی ماهرو حل مشکل اشتغال، تصریح کرد:با ایجاد مراکز فنی و آموزشی  در همجواری واحدهای صنعتی می توان از ظرفیت نیروی های بومی جهت جذب در واحدهای گوناگون صنعتی بهره کافی را برد.

فرماندارعسلویه با اشاره به بهبود شرایط پسا برجام در قطب انرژی کشور گفت: اولین کشتی اورپایی از آلمان بعد از لغو تحریم ها در اسکله پارس پهلوگرفت و ابرازامیدواری کرد که این روند در آینده با شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به خدمات و تلاش های دولت تدبیروامید در مسیر توسعه و ایجاد امیدواری در مردم گفت:  نادیده انگاشتن تلاش های دولت در عرصه های مختلف داخلی و خارجی بی انصافی است، واین درحالی است که مردم خود بهترین گواه این تغییرات هستند.انتهای خبر/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ