رئیس و شورای معاونین آموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان
تاريخ ارسال خبر : 9 می 2016 | ساعت 8:37 | کد خبر: 34881 | sv224 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در آخرین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم رییس و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش عسلویه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.تقدیر

به گزارش “عسلویه نیوز” در این دیدار سنگی فرد رئیس آموزش و پرورش عسلویه ضمن تبریک هفته معلم از توجه ویژه امام جمعه شهرستان نسبت به آموزش و پرورش و از حضور ایشان در برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان قدردانی نمود.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه ضمن برشمردن بخش های از موفقیت های آموزش و پرورش به خصوص در کسب رتبه های علمی ، فرهنگی ، هنری و قرآنی توسط دانش آموزان این شهرستان خواستار حمایت همه جانبه مسولین به ویژه امام جمعه این شهرستان از برنامه های آموزش و پرورش شد.

امام جمعه شهرستان نیز در این دیدار با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش در برپایی برنامه های ویژه هفته معلم تقدیر کرد. 

هاشمی نژاد ضمن ارج نهادن به نقش تاثیر گذار شهید مطهری به عنوان یکی از معلمین برجسته انقلاب افزود: باید معلمان ما امروز روش و منش اسلامی و انقلابی شهید مطهری را الگوی خویش قراردهند و در راه تربیت دانش آموزان تلاش کنند.

وی نقش تربیتی معلمان را برجسته عنوان نموده و خواستار توجه بیشتربه آموزش احکام و معارف دینی به دانش آموزان در مدارس شد.انتهای خبر/ح.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ