- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رئیس هیأت ورزشهای همگانی بخش عسلویه منصوب شد

 

“عسلویه نیوز” به پیشنهاد رئیس اداره ورزش وجوانان بخش عسلویه و موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر طی حکمی رئیس سابق هیأت فوتبال بخش عسلویه به عنوان رئیس هیأت ورزشهای همگانی اداره ورزش وجوانان عسلویه انتخاب وانتصاب گردید. [1]

 

به گزارش “عسلویه نیوز” در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولین در محل اداره ورزش و جوانان عسلویه برگزار شد نظامات با تاکید بر ارتقاء ورزش همگانی در سطح بخش خاطرنشان کرد: اولین قدم برای توسعه ورزش میان اقشار مختلف، اشاعه فرهنگ ورزش همگانی برای سلامت جسم و روان است. کسب نشاط و شادابی، مقابله با بیماری های مختلف، جلوگیری از گسترش ناهنجاری ها و بزهکاری های اجتماعی، مقابله با اعتیاد، ایجاد امید و ارتقای بهره وری از نتایج سرمایه گذاری های مادی و معنوی برای گسترش ورزش همگانی می باشد که برای این موضوع، همکاری سازمان ها، نهادها و وزارتخانه های مختلف اعم از دولتی و خصوصی را می طلبد.

وی در ادامه افزود: این موضوع که مردم، ورزش را یک امر واجب بدانند نیازمند تلاش های همه جانبه و بسیج کردن همه امکانات توسط متولیان قانونی ورزش کشور است. فرهنگ سازی برای توسعه ورزش همگانی هم راهکارهای مستقیم دارد و هم غیرمستقیم که امید است در این مسیر شاهد موفقیتهای چشمگیر باشیم.

در ادامه این جلسه با توجه به سابقه درخشان محمود محمدیزاده را بعنوان رئیس هیات ورزشهای همگانیمنصوب نمود.

رئیس هیات ورزشهای همگانی ضمن تقدیر ار تلاشها واهتمام رئیس اداره ورزش وجوانان بخش عسلویه به ورزش منطقه توجه به ورزشهای همگانی را ازبرنامه های اصلی و اولویت دار خود اعلام نمود.

 

محمدیزاده در گفتگو با خبرنگار عسلویه نیوز با بیان اینکه ورزش همگانی محدود به سن وسال نیست افزود:توسعه ورزش واهتمام جدی به آن منجربه توسعه سلامت افراد وایجاد نشاط در بین آنها می شود.

 

وی با توجه به جایگاه و نقش ورزش همگانی دربخش عسلویه اظهار داشت: ورزش همگانی یکی از ابزارهای موثر در مفابله با هجمه های دشمنان است که با درایت رئیس اداره ورزش و جوانان بخش عسلویه پس از سالهای متمادی این امر محقق گردید که جا دارد از همین جا به ایشان بابت زحمات فراوانی که کشیده اند خسته نباشید بگوییم.

 

وی افزود: ورزش یکی از ضروریات زندگی بشر است که ورزش کردن نه تنها به افزایش آمادگی جسمانی می انجامد بلکه برای تقویت روح و روان نیز مفید است.

رئیس جدید هیأت ورزشهای همگانی برنامه های جدید و پویا را برای ارتقاء ورزشهای همگانی منطقه موثر و باعث ترغیب و تشویق آحاد مردم و روی آوری آنها به ورزش دانست.

 

همچنین مقررگردید در جلسه آتی اعضاء هیأت ورزشهای همگانی مشخص ونسبت به تدوین برنامه های آن اقدام شود.

 

شایان ذکر است محمود محمدیزاده بیش از این سابقه ۲سال ریاست هیئت فوتبال بخش عسلویه ، یکسال مسئول ورزش پایگاه بسیج شهید اشرفی اصفهانی ، یکسال مسئول ورزش شهرداری عسلویه در دومین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، مشاور ورزشی ستاد نماز جمعه در زمان گنجی امام جمعه وقت عسلویه، چهار سال سابقه سرپرستی تیم فوتبال مقاومت در لیگ بخش عسلویه و از سال ۸۷ تا کنون کارمند امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی را در کارنامه ورزشی خود دارا می باشد که باتوجه به سابقه و درایت ایشان رئیس اداره ورزش وجوانان بخش عسلویه محمدیزاده را به سمت رئیس هیأت ورزشهای همگانی منصوب نمودند.

 

عسلویه نیوز انتصاب شایسته و بجای آقای محمود محدیزاده را تبریک گفته و توفیق ایشان را از خداوند منان آرزومندیم و  امیدواریم درراستای تقویت ورزشهای بخش عسلویه وگسترش آن در سطح شهرستان واستان فعالیت ورزش همگانی در بخش عسلویه سامان یابد.