۷۵ درصد معلمان عسلویه خواستار انتقالی هستند
تاريخ ارسال خبر : 10 می 2016 | ساعت 9:10 | کد خبر: 34886 | sv200 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۷۵ درصد معلمان عسلویه خواستار انتقالی هستند.ناصر کرمی

به گزارش “عسلویه نیوز” ناصر کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در راستای کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت در مدارس استان بوشهر اهتمام خاصی دارد و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: استفاده از معلمان مجرب و باسواد به منظور بالا بردن سطح کیفی تحصیل از راهکارهای مهم در استان است که بحمدالله طی یک سال اخیر به بخش مهمی از اهداف و برنامه‌های مورد نظر رسیده‌ایم و امیدواریم این روند تداوم یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات آموزشی در نواحی مختلف آموزش و پرورش استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این راستا نیز به موفقیت لازم برسیم.

کرمی تصریح کرد: عسلویه از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار استان است و برای اعتلای آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در این شهرستان، برنامه‌ریزی خاصی انجام شده که البته با موانعی نیز روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد معلمان عسلویه خواستار انتقالی هستند گفت: به دلیل آلایندگی‌های موجود در این شهرستان، بسیاری از معلمان خواستار انتقالی از عسلویه به سایر مناطق هستند و با کمبود معلم در این منطقه مواجه خواهیم شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ابراز داشت: برای جبران این مسئله، جذب نیروهای بومی شهرستان عسلویه در این منطقه را مد نظر قرار داده‌ایم که امیدواریم محقق شود.

کرمی اضافه کرد: اگر بتوانیم در حوزه آموزش و پرورش به موفقیت برسیم در تمام عرصه‌ها می‌توانیم موفقیت را کسب کنیم و تقویت زیرساخت‌های آموزشی باید مورد تاکید و توجه باشد./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ