اجرای پروژه بزرگ آب شیرین‌کن عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 10 می 2016 | ساعت 9:15 | کد خبر: 34888 | sv245 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای پروژه بزرگ آب شیرین‌کن درعسلویه خبر داد.پاکیده

 به گزارش “عسلویه نیوز” کیقباد یاکیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر و کاهش ذخایر زیرزمینی، در دو سال اخیر شاهد مشکلات عمده‌ای در حوزه آب شرب در استان بوشهر بودیم و امسال نیز این روند ادامه داشته است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در راستای تامین به موقع آب شرب مردم و خانوارهای مختلف شهری در استان بوشهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و با برنامه‌ریزی مناسب، شاهد توزیع عادلانه آب هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های مختلفی از جمله تاسیس آب‌شیرین‌کن از جمله برنامه‌های مهم و ارزشمندی است که با حمایت استاندار و با تلاش مجموعه آب و فاضلاب استان بوشهر در دست اجراست.

یاکیده تصریح کرد: تکمیل آب‌شیرین‌کن بندر کنگان از جمله برنامه‌های مهمی بود که با تلاش شبانه‌روزی محقق شد و بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شد و هم‌اکنون شاهد تولید و شیرین‌سازی روزانه ۱۰ هزار متر مکعب آب هستیم.

وی یادآور شد: برای تکمیل آب‌شیرین‌کن بندر بوشهر نیز اعتبارات لازم تخصیص یافته و شاهد شتاب بخشیدن به این پروژه هستیم که امیدواریم به زودی تکمیل و راه‌اندازی شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای پروژه بزرگ آب شیرین‌کن عسلویه خبر داد و اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه صرف می‌شود و روزانه بیش از ۵ هزار متر مکعب آب در این مجموعه شیرین‌سازی می‌شود./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ