- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاندیدای جوان شهر عسلویه انصراف داد

“عسلویه نیوز” کاندیدای جوان شهر عسلویه با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر عسلویه انصراف داد.انصراف [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” ولید دریایی کاندیدای جوان شورای اسلامی شهر عسلویه با صدور بیانیه ای انصراف خود را از پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر اعلام نمود.

متن بیانیه کاندیدای جوان به شرح زیر است:

«وَالَّذِینَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ» (مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانتها و پیمانهایشان وفادارند).

حمد و سپاس بیکران خدایی که به انسان ها عقل، اراده و آزادی بخشید و سرنوشت آنها را در گرو عزمشان قرار داد.

با عرض سلام و احترام خدمت مردم شریف و سرافراز شهرم عسلویه مردمانی که صفا و صمیمیت، مهمان نوازی، همدردی و برادری شان از دیرباز تا کنون زبانزد عام و خاص است.

در ابتدا از محضر دست اندرکاران انتخابات و بزرگوارانی که در تعیین و احراز صلاحیت اینجانب به تحقیق و تفحص و نهایتا تصمیم مشغول بودند که منجر به احراز و تایید صلاحیت فردی اینجانب جهت کاندیداتوری در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر عسلویه گردید و همچنین از مردم شریف و سرافراز شهرم عسلویه تیم های ورزشی ، فرهنگیان ، لنجداران ، صیادان ، کسبه ، بازاریان و همه اقشار بومیان محلی که از اینجانب حمایت نمودند صمیمانه سپاسگزارم.

در مقطع کنونی بنا به مصلحت عامه و از جهتی با توجه به اینکه اینجانب مدیریت واحد حقوقی شهرداری عسلویه را بر عهده دارم و همچنین بدلیل مشغولیت به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و با آمدن دوستان دیگری که میتوانند با صلاحیت و توانایی خود ، خلأ را در این عرصه پر نمایند . بنده با اطمینان خاطر دمی آسوده می نشینم و از این مسئولیت خطیر حضور در عرصه انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر عسلویه صرفنظر و استعفای خود را اعلام میدارم تا مردم بتوانند در یک فضای تعاملی و منطقی و به دور از هرگونه تعصب قومیتی و مذهبی تصمیم بگیرند و نمایندگان خود و پارلمان محل انتخاب نمایند.

امید است بتوانم با فضل و یاری خداوند متعال در عرصه های دیگری خدمتگزار این مردم نجیب باشم.

در پایان برای مردم شریف و گرانقدر شهرم سربلندی و موفقیت را از درگاه خداوند متعال آرزومندم همچنانکه برای همه مسئولان خدمتگزار، سرافرازی و توفیقات روزافزون تمنا دارم .

همچنین امیدوارم دوستانی که به پنجمین دوره شورای شهر راه خواهند یافت، در جهت پیشرفت شهر و توسعه امکانات آن و احقاق حقوق قانونی مردم این مرز و بوم و خدمتگزاری به آنها که غایت هر کاندیدای شریف است، گام بردارند و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ ننمایند. چرا که سعدی شیرین سخن می فرماید:
سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز
مرده آن است که نامش به نکویی نبرند.

ومن الله التوفیق
ولید دریایی

🔰 با ما در کانال رسمی سایت عسلویه نیوز همراه باشید.
https://t.me/assalouyehnews [2]