- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رونالدو در یک قدمی سارا

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با به ثمر رساندن ۳۷ گل، رکورد نسبت گل به تعداد بازی در لالیگا را شکست و در یک قدمی سارا و سانچس قرار گرفت.

به گزارش مارکا اسپانیا، رونالدو که در ۳۶ بازی برگزار شده ۳۷ گل زده را ثبت کرده رکورد دی‌استفانو و میشل در ۳۶ گل زده از ۳۶ بازی را شکست اما برای شکستن رکورد سارا و هوگو سانچس باید یک گل دیگر به ثمر برساند.

کریس تا پایان شب گذشته و صرف نظر از فرصتی که مسی امشب خواهد داشت، با ۳۷ گل زده (۲۲ گل با پا، ۴ گل با سر، ۸ پنالتی و ۳ گل با برخورد به پای حریف) در صدر جدول گلزنان قرار دارد و پس از او لیونل مسی با ۳۱ گل زده (۲۵ گل با پا، یک گل با سر، ۴ پنالتی و یک گل با برخورد به پای حریف) در رتبه دوم ایستاده است.

رسانه‌های اسپانیایی رکوردهای مختلفی را دنبال می‌کنند و در این میان تعداد گل با سر یا با پا نیز برایشان اهمیت دارد.
این در حالی است که رونالدو در تعداد گل زده در مجموع رقابت‌های یک فصل با ۳۷ گل زده خود را پشت سر پوشکاش سال ۱۹۵۹ با ۴۹ گل زده و رونالدو برزیلی با ۵۰ گل زده می‌بیند.

سارا و سانچس هر کدام با ۳۸ گل زده تنها با فاصله یک گل زده بیشتر نسبت به کریس در صدر گلزنان تاریخ لالیگا قرار دارند اما چون تعداد گل زده با ضربه سر رونالدو بیشتر است در برخی سایت‌ها با تیتر رکوردشکنی رونالدو مواجه می‌شویم.