- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انفجارهای دمشق بیانگر ناامیدی و ورشکستگی جنایتکاران از ضربه زدن به اراده ملت سوریه است

خبرگزاری فارس: حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی دمشق تاکید کرد که این جنایت‌ها بیانگر ورشکستگی جنایتکاران و ناامیدی آنها از ضربه زدن به اراده مردم سوریه و شکست اراده این ملت است.

خبرگزاری فارس: انفجارهای دمشق بیانگر ناامیدی و ورشکستگی جنایتکاران از ضربه زدن به اراده ملت سوریه است

به گزارش فارس به نقل از پایگاه “الانتقاد [1]“، حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجارهای تروریستی دمشق بیانیه‌ای صادر و طی آن این اقدامات تروریستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: جنایت امروز[روز پنجشنبه] در خیابان‌های دمشق به قدری وحشتناک و هولناک بود که عبارت محکوم کردن و تقبیح کردن در حد آن نیست، جنایتی که بدن‌های کودکان و غیرنظامیان را تکه تکه کرده و اجساد آنها را در مقابل چشمان سازمان ملل و جهانیان سوزانده و به زغال تبدیل کرده بود، آیا این همان بهار عربی است که واشنگتن و هم‌پیمانان آن می‌خواهند؟ یا اینکه این تنها نمونه کوچکی از دستاوردهای آزادی آمریکاست که در انتظار سوریه و ملت عربی ماست، دستاوردهایی که همچنان جان ده‌ها هزار ملت عراقی و دیگر ملت‌هایی را که واشنگتن به ادعای خود سعی در آزادی آنها را دارد، می‌گیرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: این جنایت‌های تروریستی بیانگر ورشکستگی جنایتکاران و ناامیدی آنها از ضربه زدن به اراده مردم سوریه و شکست اراده این ملت برای ایستادگی در برابر توطئه‌های بزرگی است که وجود آنها، کشورشان و مواضع درخشان‌ آنها در مقابله با قدرت‌های استکباری جهانی و منطقه‌ای را نشانه رفته است.

حزب‌الله تاکید کرد: جهانیان امروز باید این انفجارهای تروریستی و عاملان ارتکاب این جنایت و حامیان غربی و عربی آن را محکوم کنند تا خود را از اتهام دست داشتن در قتل کودکان، زنان و بی‌گناهان در خیابان‌های دمشق و دیگر شهرهای سوریه مبرا سازند.

در این بیانیه همچنین آمده است که با وجود هیئت ناظران بین‌المللی در سوریه سازمان ملل امروز در برابر مسئولیت خطیری قرار دارد و باید تصمیمات قاطعی در برابر جنایتکاران اتخاذ کرده و مواضع روشن و صریحی در قبال این انفجارهای جنایتکارانه و عاملان آن داشته باشد.

این بیانیه می‌افزاید: حزب‌الله با قاطعیت این اقدام تروریستی را محکوم و بر مخالفت با این شیوه جنایتکارانه تاکید می‌کند و ایستادگی خود در کنار ملت و دولت سوریه در تلاش آنها برای اصلاحات حقیقی برگرفته از اراده ملت سوریه و حفاظت از مواضع شجاعانه ملی و همچنین همدردی خود با خانواده‌های شهدا را اعلام می‌دارد و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل می‌نماید.