اجرای ۳ پروژه عمرانی در روستای بیدخون عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 12 می 2015 | ساعت 12:06 | کد خبر: 33292 | sv163 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از اجرای ۳ پروژه عمرانی در روستای بیدخون عسلویه خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با مردم روستای بیدخون گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است که همه مسئولان باید در راستای تحقق این مهم بیش از گذشته تلاش کنند.

وی افزود: حضور در جمع مردم مناطق مختلف شهری و روستایی در واقع به منظور شناخت مشکلات موجود انجام می‌شود.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب یک نوع عبادت است، خاطرنشان کرد: امروز اولویت اصلی دولت تدبیر و امید، خدمت مطلوب و بهینه به آحاد جامعه است و همه مسئولان باید در تبعیت از دستورات رئیس جمهور حرکت کنند.

اسماعیلی با اشاره به برخی خدمات و اقدامات صورت گرفته در این شهرستان به‌ ویژه در روستای بیدخون از آغاز دولت تدبیر و امید تصریح کرد: موضوع شهر شدن بیدخون که ظرفیت‌های لازم برای آن را دارد، در دست پیگیری است و قطعاً با شهر شدن یک نقطه اعتبارات بیشتری برای رشد و توسعه آن اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه نقش مساجد در نهادینه کردن ارزش‌های معنوی اساسی است، اضافه کرد: برای توسعه و بازسازی مسجد جامع روستای بیدخون، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه قول داده است که مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به آن اختصاص دهد که امیدواریم محقق شود.

فرماندار عسلویه گفت: همچنین پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی واحد آتش‌نشانی در این منطقه به عمل خواهد آمد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ