اجرای ۴ هزار میلیارد ریال پروژه راهسازی در استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 12 می 2015 | ساعت 12:09 | کد خبر: 33294 | sv179 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” استاندار بوشهر از اجرای ۴ هزار میلیارد ریال پروژه راهسازی در استان بوشهر خبر داد.سالاری

به گزارش “عسلویه نیوز” مصطفی سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در راستای ارائه خدمات به مردم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و در توزیع عادلانه امکانات نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: سفر پر خیر و برکت دولت در دی ماه سال گذشته، ارزش و اهمیت زیادی داشته و مصوبات بسیار ارزشمندی برای توسعه و عمران و آبادانی استان بوشهر در بر داشته که امیدوار هستیم در سال‌های ۹۴ و ۹۵ با تکمیل این پروژه‌ها، موجبات رضایتمندی شهروندان و رفاه و آسایش مردم در تمام نقاط استان باشیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بیشترین تعداد پروژه‌های اجرایی استان در حوزه راه است و امیدواریم با ایمن‌سازی جاده‌های استان، شاهد رونق و فعالیت بیشتر در استان باشیم.

سالاری از اجرای ۴ هزار میلیارد ریال پروژه راهسازی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تکمیل این پروژه‌های راهسازی در دستور کار قرار دارد که به فضل خدا با تأمین به موقع اعتبارات و تزریق به پروژه‌ها شاهد ایمن‌سازی راه‌های استان خواهیم بود.

وی یادآور شد: سال گذشته با اجرای پروژه‌های ورزشی در روستاهای مختلف استان، تحولی ارزشمند در حوزه ورزش انجام شد و حدود ۶۰ چمن مصنوعی در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت اجرا شد.

استاندار بوشهر در پایان یادآور شد: امسال نیز طرح ارزشمندی برای روستاهای کوچکتر در نظر گرفته شده و در تمام روستاهای استان شاهد اجرای پارک و فضاهای تفریحی خواهیم بود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ