- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئولین نسبت به گرانی نظارت و مشکل داروخانه را هرچه سریعتر رفع نمایند

“عسلویه نیوز”امام جمعه موقت بخش عسلویه درخطبه نمار جمعه خود با انتقاد شدید از مسئولین نسبت به عدم نظارت دقیق بر وضعیت داروخانه عسلویه و چاه مبارک خواستاررسیدگی بیشتر مسئولین شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجه الاسلام فتحی امام جمعه موقت بخش عسلویه در خطبه های نمازجمعه با توصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی موجب سعادتمندی انسان در دنیا و آخرت می شود که همه مسلمین موظف به اجرای فرامین الهی هستند و تقوای الهی را در همه حال سرمشق راه خود قرار دهند.

امام جمعه موقت بخش عسلویه با اشاره به نعمت هایی که خداوند در اختیار انسان قرار داده است و در قبال آن شکرگذار باشد تصریح کرد: یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین نعمتهایی که خدواند در اختیار ما قرار داده است حب اهل بیت عصمت و طهارت است که موجب رستگاری و عاقبت به خیر شدن ما می شود و خدا را بابت اعطای چنین نعمتی شاکریم.

حجه الاسلام فتحی افزود: یکی دیگر از نعمتهایی که خداوند به ما ارزانی نموده است اعطای مال است و چه خوب است که انسان در راه خدا و در مسیر درست آنرا صرف نماید و بایستی به این نکته توجه ویژه ای داشته باشیم که در زندگی خود همیشه از اصراف و تزویر که این دو برادران شیطان هستند دوری نماییم.

فتحی در ادامه به مشکل گرانی در بازار با توجه به تورم موجود در کشور اشاره و اظهار داشت: عسلویه با توجه به موقعیت و بعنوان منطقه ای که از آن به نام پایتخت اقتصادی ایران نام برده می شود نبایستی معضل بزرگ گرانی در آن بیداد کند بطوریکه هر کس و در هر صنفی قیمت کالاها را افزایش دهد و نسبت به این موضوع مسئولین بایستی نظارت دقیقی داشته باشند تا اینکه شهروندان با توجه به افزایش نرخ تورم در جامعه از این حیث آسوده خاطر باشند.

وی در ادامه به نیاز اساسی مردم منطقه بخصوص شهر عسلویه به داروخانه شبانه روزی اشاره و خاطرنشان کرد: جای تاسف است که شهر عسلویه با توجه به اینکه همجوار تاسیسات پارس جنوبی قرار دارد از داشتن یک داروخانه شبانه روزی محروم باشد و داروخانه موجود به هیچ وجه نمی تواند جوابگوی مردم باشد که امیدواریم با درایت مسئولین بخصوص بخشدار عسلویه که بر مشکلات اشراف کاملی دارند مشکل داروخانه را هر چه سریعتر حل نمایند.

امام جمعه بخش عسلویه افزود: البته در همین داروخانه نیز بعضاً مشاهده می شود که قیمت های دارو از آنچه که در خود استان توضیع می شود به مراتب گرانتر است و گزارشات مردمی در این زمینه بسیار زیاد است و مسئولین نبایستی اجازه دهند قیمت داروها در مرکز استان به یک نرخ ولی در شهرهای دیگر به قیمت های گزاف به مردم عرضه شود.

حجه الاسلام فتحی در ابتدای درخطبه اول نماز عبادی سیاسی روزجمعه به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: شناخت سراسرزندگانی وتمامی لحظات حیاتاو، از ارزشفوق العادهبرخوردار می‌باشدچرا که آدمیبا دقت و تأملدر آن می‌تواندبه عالیترینرتبه‌هایروحانی نائلگردد و امام راحل با تاسی از زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) به چنین منزلتی نایل شدند و جا دارد این روز بزرگ را به همه مادران تبریک عرض کنم.

وی همچنین به روز ارتباطات اشاره و این روز را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.