- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دلار ۱۶۱۹ و سکه ۶۱۱ هزار تومان شد

خبرگزاری فارس: در تداوم روند کاهشی قیمت انس جهانی طلا قیمت سکه دیروز در بازار داخل به ۶۱۱ هزار تومان رسید و دلار نرخ ۱۶۱۹ تومان را تجربه کرد.

خبرگزاری فارس: دلار ۱۶۱۹ و سکه ۶۱۱ هزار تومان شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» پیش‌بینی وزیر اقتصاد درباره نزدیک شده قیمت سکه به ۶۰۰ هزار تومان در حال محقق شدن است، چرا که قیمت سکه طرح جدید با ۲۸ هزار تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه به ۶۱۱ هزار تومان رسید.

براین اساس قیمت انواع سکه تحت تاثیر این کاهش قیمت اونس قرار گرفته است. به طوری که قیمت سکه طرح قدیم با ۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه ۶۲۵ هزار تومان، نیم سکه ۳۱۲ هزار تومان و ربع سکه ۱۷۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین سکه یک گرمی ۱۰۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۲ هزار و ۱۶۰ تومان عرضه شد. بر اساس این گزارش قیمت اونس روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و امروز قیمت‌ آن در بازارهای جهانی به ۱۵۸۶ دلار رسیده است.

به گزارش فارس، وزیر اقتصاد تدر هفته جارس با اشاره به هشدارهای دولت به خریدارن سکه در سال کذشته مبنی بر کاهش قیمت آن در آینده، گفت: در حال حاضر آن افراد می‌بینند که قیمت سکه روز به روز در حال کاهش است بطوریکه هم اکنون به حدود ۶۵۰ تومان رسیده و به زودی به ۶۰۰ تومان نزدیک می‌شود. پیش بینی می‌شود که با توجه به اینکه قیمت ارز در حال کاهش است و روند نزولی دارد، نرخ سکه ها هم همچنان با کاهش مواجه شود.

به این ترتیب به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های آقای وزیر در حال تحقق است و قیمت سکه هر روز در حال کاهش و نزدیک شدن به عدد ۶۰۰ هزار تومان است.