- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کریمی: دوست دارم در پرسپولیس بمانم

علی کریمی برای ماندن در پرسپولیس ابراز تمایل کرد.


کریمی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل فولادخوزستان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: در این هوای گرم نمی‌توان انتظار داشت که سطح کیفی بازی بالا باشد و این هوا در بازی هر دو تیم تاثیر منفی ‌گذاشت اما خدا را شکر که توانستیم برنده باشیم.

وی اظهارکرد: در این دیدار موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم تبدیل به گل کنیم ولی با کم‌دقتی از دست دادیم. البته فولاد هم با این‌که بازیکنان جوانی داشت، خوب کار کرد و به خصوص در نیمه اول بازی خیلی بهتری نسبت به ما ارایه داد. در هر صورت بازی فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که فصل آینده در پرسپولیس می‌مانید؟ گفت: این فصل تازه تمام شده است و باید قدری فرصت داد. به هر حال قرارداد بستن باید دو طرفه باشد هر چند که هر بازیکنی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، بنابراین باید منتظر ماند که چه اتفاقی رخ می‌دهد. باید دید شرایط برای همکاری طرفین مهیا است یا خیر؟ در کل فکر می‌کنم الان درخصوص این قضیه صحبت کردن خیلی زود است.

کریمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌که آیا حضور شما ارتباطی با ماندن دنیزلی در پرسپولیس دارد؟ بیان‌کرد: طبیعتا اگر قرار باشد در پرسپولیس باشم باید با باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندم. هیچ موقع یک بازیکن با مربی قرارداد نمی‌بندد. اصلا باید دید که مربی یا باشگاه من را می‌خواهد یا خیر. به همین علت بازهم می‌گویم که الان صحبت‌کردن در این خصوص زود است.