۲۵ تیرماه زمان افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 13 می 2014 | ساعت 19:34 | کد خبر: 31356 | sv79 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از زمان دقیق راه اندازی بیمارستان عسلویه در ۲۵ تیرماه سالجاری خبر داد.کبریایی

به گزارش “عسلویه نیوز” دکترعباس کبریایی زاده اظهار کرد : هر چند اولین مجوز ساخت این بیمارستان به عنوان یک مرکز درمانی در سال ۸۱ صادر شده است و پس از آن با تغییر کاربری ابتدا به یک پلی کلینیک تخصصی سپس به یک دی کلینیک تبدیل شد اما با اخذ مجوزهای لازم به یک بیمارستان ۳۲ تخته خوابی تبدیل گردید که اکنون با نصب تجهیزات کامل آماده افتتاح است .

وی افزود : این بیمارستان در هفته تامین اجتماعی که از ۲۵ تیرماه آغاز می شود افتتاح و به بهره برداری می رسد .

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی یادآور شد : از انجا که یکی از دغدغه های جدی سازمان برای افتتاح این مرکز درمانی داشتن کادر پزشکی متخصص به میزان کافی است رایزنی های گسترده ای با وزارت بهداشت برای اختصاص تعداد قابل توجه ای پزشک و کادر درمانی متخصص انجام شده است .

وی تصریح کرد : سازمان تامین اجتماعی در شرایط کنونی با نگاهی ویژه تر نسبت به سنوات گذشته به عسلویه استان بوشهر ورود کرده است و با گشایش یک فایل اختصاصی در برنامه ریزی های کلان سازمان بدنبال سرمایه گذاری در پایتخت انرژی ایران و صیانت از حقوق بیمه شدگان در این مکان است .

گفتنی است بیمارستان ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر با پنج هزار کتر زیربنا در سه طبقه احداث شده است که برای ساخت آن ۱۵ میلیارد تومان و برای تجهیز آن ۳۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است .

رئیس و اعضاء هیت مدیره سازمان تامین اجتماعی در اولین گام سفرهای استانی در طول ۳۵ سال گذشته برای نخستین بار روز گذشته جلسات و نشست های خود را در خارج تهران و در عسلویه استان بوشهر برگزار کردند ./سوک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ