از پرداخت ۱۸۶ میلیارد تومانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان تا اساسی ترین اولویت عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 13 می 2014 | ساعت 19:42 | کد خبر: 31359 | sv97 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: میزان پرداخت تعهدات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.بیمارستان

عبدالمجید رازه صبح دوشنبه در نشست اعضای هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور با تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی استان بوشهر در عسلویه افزود: سازمان تامین اجتماعی خدمات بسیار خوبی را در نقاط مختلف به افراد تحت حمایت ارائه می‌دهد و شاهد تنوع بالای خدماتی هستیم.

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالمجید رازه صبح دوشنبه در نشست اعضای هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور با تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی استان بوشهر در عسلویه افزود: سازمان تامین اجتماعی خدمات بسیار خوبی را در نقاط مختلف به افراد تحت حمایت ارائه می‌دهد و شاهد تنوع بالای خدماتی هستیم.

عبدالمجید رازه ، مدیر تامین اجتماعی استان بوشهر

*بیش از ۳۶۰ هزار بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در استان بوشهر وجود دارد که بیشترین آنها مربوط به فعالان صنایع و صید و صیادی و نفت و گاز و ساختمان بیشترین تعداد بیمه شدگان هستند.
*در استان بوشهر ۶۴ هزار و۷۷۹ کارگاه فعال تحت پوشش تامین اجتماعی است.

*یک‌هزار و ۹۴۷ حادثه طی سال گذشته برای بیمه شدگان استان بوشهر رخ داد که ۳۱۶ مورد ناشی از حوادث کار بوده است که ۱۹۵ مورد از این حوادث کار مربوط به کارگران عسلویه بوده است.

*رازه از در سال گذشته ۱۸۶ میلیارد تومان بابت تعهدات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر پرداخت شد که نسبت به تعهدات سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

*راه‌اندازی کانون بازنشستگان کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهر، افتتاح شعب اقماری بندر امام حسن و عالی‌شهر،واگذاری بخشی از امور و فعالیت‌ها به بخش خصوصی و ایجاد دفاتر نمایندگی کارگزاری و پیگیری مطالبات سازمان از جمله مهمترین برنامه های سال جاری سازمان در استان بوشهر است.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی ؛مدیر کار و اشتغال سازمان منطقه ویژه انرژی پارس

*بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

*پارس جنوبی از نقاط بسیار مهم در تولید انرژی کشور است و افراد زیادی در تاسیسات و صنایع این منطقه اشتغال دارند.

* یکی از مهمترین اولویت‌ها و نیازها در شهرستان عسلویه راه‌اندازی بیمارستان است که امیدواریم به زودی شاهد تحقق این خواسته باشیم.

* کمبود مراکز درمانی در این منطقه مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

*بخش عمده ای از مشکلات درمانی کارگران منطقه ویژه پارس جنوبی با راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی عسلویه رفع می‌شود.

* کاهش حوادث ناشی از کار نیازمند نظارت گسترده و اعمال قوانین و مقررات ایمنی در محیط کار است که پیمانکاران و مجریان و کارفرمایان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

*بیش از ۱۰۰ هزار نفر در صنایع پارس جنوبی اشتغال دارند.

*میزان صدمات ناشی از کار کارگران صنایع پارس جنوبی با افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی کاهش خواهد یافت.

*انتخاب کادر متخصص پزشکی و تجهیز بیمارستان عسلویه برای تثبیت آبروی سازمان تامین اجتماعی ضروری است./سوک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ