پروین:در برابر نسل آینده باید پاسخگو باشیم
تاريخ ارسال خبر : 13 می 2017 | ساعت 23:19 | کد خبر: 36183 | sv293 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” عبدالحسین پروین در پیامی عنوان داشت: در برابر نسل آینده باید پاسخگو باشیم.پروین

عبدالحسین پروین از کاندیداهای شهر عسلویه در پیامی که تحت عنوان سخنی با مردم در اختیار خبرنگار “عسلویه نیوز” قرار داده است به مسائلی اشاره نموده است که جای تامل فراوانی دارد.

متن این پیام به شرح زیر می باشد.

چند کلامی با مردم عسلویه؛

دوستان،عزیزان،سروران و بزرگواران

در چند صباحی که در میان شما در این دیار زیسته ام درد دلهای زیادی شنیده ام ،ناملایمات زیادی دیده ام،کمبودهای زیادی را احساس کرده ام، در گوشه گوشه ی شهرمان فکر می کنید چه دلیلی میتواند پشت آنها باشد؟

چرا باید زیر ساختهای اولیه یک شهر در سطح ابتدایی آن نادیده گرفته شود؟ چرا باید زیر دود و خاک، جوان بیکار در شهر وجود داشته باشد؟ چرا باید مسئولی در یک سمت میلیاردر شود ولی خانواده ای در آن شهر نان شب نداشته باشند؟ این همه امکانات، این همه منابع ، این همه نیروی انسانی جوان و فعال چرا مدیریت نمیشود

همه ی مسایل را جدی نگرفته ایم نه در ایمان، نه در صداقت در گفتار و کردار، نه در کار و نه در خدمت. به خودمان، به شهرمان، به مردممان، به نسل آینده ظلم میکنیم و برایمان مثل آب خوردن بی اهمیت است باید جوابگو باشیم. وجدانمان را بیدار کنیم، اول با خودمان صادق باشیم بعد با مردم .

اگر نمیتوانیم برای مردم قدم برداریم جای خود را به افراد شایسته این امر دهیم، هنوز هم کسانی هستند که میتوانند با دانش و تجربه ی خود پایه گذار شهری سالم باشند. نگذاریم زمام امور جامعه با سهل انگاری و عدم هشیاری ما به دست نا اهلان بیفتد.

در پایان از همه ی کسانی که دلشان به خاطر خاک این مرز و بوم می تپد و در این راه تا پای جان قدم بر می دارند عرض تشکر و سپاسگزاری دارم.

انشالله با همت مدیران شهری کاردان به آنچه سزاوار آن هستیم برسیم.
و من الله توفیق

با کلیک بر لینک زیر با ایده ها و برنامه های این کاندیدا بیشتر آشنا شوید.

با تجربه لازم برای خدمت به مردم آمدم

🔰 با ما در کانال زیر همراه باشید.
https://t.me/assalouyehnews

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ