تأمین ۷۰ درصد گاز کشور در عسلویه تا ۳ سال آینده
تاريخ ارسال خبر : 14 می 2014 | ساعت 12:39 | کد خبر: 31369 | sv159 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از تأمین ۷۰ درصد گاز کشور در عسلویه تا سه سال آینده خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” مسعود حسنی سه‌شنبه‌شب در نشست مسئولان پالایشگاه‌های گازی پارس جنوبی اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزیم.

وی افزود: پارس جنوبی دارای شرایط خاص و ویژه‌ای است و رونق این منطقه موجبات رونق اقتصادی کشور و شکوفایی بیشتر می‌شود.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۵، این مجتمع ۷۰ درصد از گاز کشور را تامین خواهد کرد یادآور شد: توقع ما از تولید کنندگان داخلی این است که با تفکر برداشته شدن تحریم‌ها به سمت کیفیت بالاتر و رقابت با شرکت‌های خارجی حرکت کنند و از هم‌اینک برنامه‌ریزی بلند مدتی را در راستای تحقق سهم بالای مجتمع گاز پارس جنوبی در سبد مصرف انرژی کشور در دستور کار خود قرار دهند.

حسنی با اشاره به حمایت شرکت ملی گاز از مجتمع گازی پارس جنوبی افزود: از مسئولین ستاد شرکت ملی گاز ایران به خاطر حمایت‌ها، کمک‌ها و توجهات ویژه به مجتمع به ویژه منابع انسانی تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به موضوعات مهم مجتمع خاطرنشان کرد: جذب نیروی انسانی، کارکنان قرارداد مستقیم و فوق‌العاده و مزایای کارکنان از جمله مباحثی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تکمیل فازهای در دست اجرا و افزایش بهره‌وری از اهداف و ماموریت‌های مهم صنعت نفت است و به فضل خدا در این راستا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

حسنی بیان کرد: باید با تلاش بیشتر و با مدیریت جهادی و عزم ملی در مسیر موفقیت پارس جنوبی گام برداریم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ