- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بیمارستان سوانح و سوختگی در عسلویه ایجاد شود

“عسلویه نیوز” امام جمعه جم گفت: بیمارستان سوانح و سوختگی در عسلویه ایجاد شود.

خبرگزاری فارس: بیمارستان سوانح و سوختگی در عسلویه ایجاد شود

 

 

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح سه طرح بزرگ  بهداشتی و درمانی در بیمارستان توحید جم در جمع مدیران ارشد نفت و گاز اظهار داشت: صنایع نفت و گاز در منطقه عسلویه و شهرستان کنگان و جم حضوری مستمر دارند و انتظار می‌رود که به مشکلات مردم نیز توجه کنند.

وی افزود: مردم از آلاینده‌های زیست‌محیطی در عذاب هستند و بیماری‌های مختلفی آنها را تهدید می‌کند و مسئولان نفت و گاز و پتروشیمی باید برای رضایت خاطر مردم بیشتر و بهتر تلاش کنند و نباید از کنار مشکلات به سادگی عبور کنند.

امام جمعه جم خواستار ایجاد بیمارستان سوختگی در عسلویه شد و خاطرنشان کرد: صنعت نفت در بحث ایجاد بیمارستان سوانح و سوختگی در منطقه عسلویه کوتاهی کرده است.

وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد قبل از ایجاد این صنایع عظیم و با توجه به ماهیت کاری که در منطقه عسلویه صورت می‌گیرد، باید پیش از هر اقدامی این بیمارستان ایجاد می‌شد.

گنجی اذعان داشت: در سال قبل و در زمانی که امام جمعه عسلویه بودم، در یکی از پتروشیمی‌ها شاهد سوختگی تعدادی از کارگران بودیم که بسیار ناراحت کننده بود و این موضوع باید در دستور کار مسئولین ارشد منطقه قرار گیرد.

امام جمعه جم افزود: اهمیت بهداشت بر کسی پوشیده نیست و بحمدالله با وجود استقرار شهرک‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی در شهرستان جم، دکتر حسین‌زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و همکارانشان تعامل بسیار خوبی با مردم بومی منطقه داشته‌اند و عامه مردم از عملکرد ایشان رضایت کامل دارند.

گنجی گفت: مردم حق بزرگی بر گردن نظام دارند و باید مشکلات مردم را برطرف کنیم و مسئولان موظف به خدمات‌رسانی بیشتری هستند.