- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان جم بیشتر می‌شود

مدیرعامل پارس جنوبی گفت: با تمهیدات سازمان منطقه ویژه، ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان جم بیشتر می‌شود.

خبرگزاری فارس: ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان جم بیشتر می‌شود

مسعود نصوری شامگاه یکشنبه در حاشیه بهره‌برداری از ۳ طرح بهداشتی و درمانی در بیمارستان توحید جم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت نفت به محیط پیرامونی توجه ویژه‌ای دارد و علاوه بر تامین نیازهای رفاهی خانواده‌های کارکنان صنعت نفت و گاز، برای رفع نیازهای ساکنان محیط‌های پیرامونی نیز اهتمام ویژه داریم.

وی افزود: منطقه ویژه پارس همواره در خدمات‌رسانی به مردم شهرستان‌های کنگان و دیر و جم پیشگام بوده و به ویژه در راستای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی تلاش خوبی از خود نشان داده است.

مدیرعامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد رضایتمندی بیشتر برای پرسنل و خانواده‌های نفتی منطقه و مردم بومی شهرستان جم، سیاستگذاری‌های خوبی را انجام داده‌ایم و به دنبال خرید تجهیزات مناسب و پیشرفته هستیم که امروز دستگاه رادیولوژی از محل اعتبارات منطقه ویژه خریداری و نصب شد.

نصوری تصریح کرد: به دنبال این هستیم که روشی را بکار ببریم که ماندگاری پزشکان متخصص را در شهرستان جم زیاد کنیم که قطعاً جلساتی را با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مدیران نفتی منطقه برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ما حاضریم بحث اسکان و مشکلات رفت و آمد پزشکان متخصص را حل کنیم و در بحث حقوق و مزایا نیز بهداشت و درمان پیگیری کند و مانیز کمک می‌کنیم که ان‌شاالله با ماندگاری پزشکان کمک زیادی به ارائه خدمات مناسب‌تر داشته باشیم.

مدیرعامل پارس جنوبی عنوان داشت: سیاست ما این است که هرجا نفت امکاناتی دارد مردم نیز به سادگی بتوانند از ان استفاده کنند و رضایتمندی آنها نیز وجود داشته باشد و با اقداماتی که در دست انجام داریم قطعاً به نتیجه مطلوبی می‌رسیم.

نصوری بیان کرد: باید برای رفاه و آسایش مردم تمام ظرفیت و امکانات خود را به کار گیریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.