- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدت اقامت زائران در مدینه بین ۴ تا ۶ روز شد

مدیر جذب و ساماندهی روحانیون بعثه مقام معظم رهبری مدت اقامت زائران در مدینه را بین ۴تا۶ روز عنوان کرد و گفت: این مدت زمان اقامت در مدینه به دلیل این است که زائران بیشتری به حج اعزام شوند.

خبرگزاری فارس: مدت اقامت زائران در مدینه بین ۴ تا ۶ روز شد/اعزام ۲ هزار روحانی به عمره مفرده

حجت الاسلام رجبعلی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: در سال ۹۰-۹۱ بیش از  ۳هزار روحانی به همراه کاروان‌های عمره مفرده به حج اعزام شده ‌اند.

وی ادامه داد: این روحانیون از تجربه و دانش بالایی برخوردار هستند و گزارشی که از سوی رابطان به ما رسیده حاکی از رضایت نسبی خوبی بوده است.

مدیر جذب و ساماندهی روحانیون بعثه مقام معظم رهبری افزود: امیدواریم در این زمان باقی مانده اعزام زائران به عمره در سال جاری بتوانیم روحانیونی که نزدیک به ۲هزار نفر می‌شوند را به حج اعزام نماییم تا بتوانند خدمات شایسته خود را به زائران ارائه بدهند.

وی در ادامه با بیان اینکه موفق شدیم دانشجویان را به زیارت‌های خاص در حج ببریم، بیان کرد: خوشبختانه موفق شده‌ایم در این زمینه تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید را با اماکن خاص در این سرزمین آشنا کنیم که این کار برای اساتید دانشگاه و دانشجویان و برخی از طلاب حوزه علمیه جاذبه خوبی داشته است.

زمانی ادامه داد: همچنین برنامه ریزی‌ هایی در بعثه مقام معظم رهبری در مکه و مدینه صورت گرفت که سبب شده بخش عمده‌ای از زائران از آموزش‌های مجازی و از کتابخانه‌های دیجیتالی استفاده کنند.

وی افزود: آموزش‌های مدینه شناسی در میان کاروان‌ها سبب شده تا مردم با درایت و بینش بهتر با سرزمین وحی، قرآن و اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شوند.

مدیر جذب و ساماندهی روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در ادامه به مدت اقامت زائران در مدینه اشاره کرد و گفت: مدت اقامت زائران در مدینه بین ۴ تا ۶ روز شده است. این مدت اقامت در مدینه یه این دلیل است که زائران بیشتری به حج اعزام شوند.