- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سن اتوبوس‌های عسلویه حداکثر ۳٫۵ سال است

“عسلویه نیوز” مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های استان بوشهر گفت: سن اتوبوس‌های عسلویه حداکثر ۳٫۵ سال است.

خبرگزاری فارس: سن اتوبوس‌های عسلویه حداکثر 3.5 سال است

 

 

به گزارش “عسلویه نیوز” سید حمیدرضا علم شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه ناوگان حمل و نقل در شهرستان‌های مختلف در دستور کار این سازمان قرار دارد و از تمام توان و ظرفیت موجود در این مسیر استفاده می‌کنیم.

وی افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است و باید تردد اتوبوس‌های فرسوده بالای ۲۵ سال ممنوع شود و راهنمایی و رانندگی با رانندگان آنها به صورت جدی برخورد کند.

مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های استان بوشهر از راه‌اندازی پایانه حمل و نقل عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: عسلویه در حوزه حمل و نقل عملکرد خوبی داشته و در واقع جوان‌ترین ناوگان حمل و نقل در استان بوشهر متعلق به شهر عسلویه است و پایانه حمل و نقل این شهر نیز در خرداد سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علم با بیان اینکه سن اتوبوس‌های عسلویه حداکثر ۳٫۵ سال است گفت: نوسازی اتوبوس‌ها در شهرها و شهرستان‌های مختلف استان مورد تاکید مسئولان است.

وی خواستار ایجاد نمایندگی حمل و نقل پایانه‌ها در شهرستان کنگان شد و افزود: مکاتباتی به منظور ایجاد نمایندگی در مرکز این شهرستان صورت پذیرفته که البته با تصویب چارت سازمانی، این نمایندگی راه‌اندازی می‌شود.

مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های استان بوشهر با تاکید بر غیرقانونی بودن فعالیت مسافربرهای شخصی گفت: تاکسی‌های شخصی متولی ندارند و فعالیت آنها بدون مجوز و غیر قانونی است و باید از فعالیت آنها جلوگیری کنیم.

فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: ساماندهی حمل و نقل شهری و برون‌شهری از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرستان کنگان است.

تیمور یزدان‌شناس متذکر شد: پایانه حمل و نقل کنگان در شأن این شهرستان نیست و انتظار داریم ساماندهی شود.

وی گفت: در مسیر کنگان به بوشهر نیازمند تعداد بیشتری سرویس هستیم و همه مسئولان باید در این راستا همکاری کنند تا مشکلات رفت و آمد مردم مرتفع شود.