- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ونگر:از اینکه سوم شدیم،احساس غرور می کنم

ونگر:از اینکه سوم شدیم،احساس غرور می کنم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی ۳-۲ تیمش مقابل وست بروم و صعود به لیگ قهرمانان، شاگردانش را مورد ستایش قرار داد.


  توپچی ها که فصل را بسیار ضعیف آغاز کردند، رفته رفته نتایج بهتری گرفتند و در نهایت توانستند به رتبه سوم جدول دست پیدا کنند.


ونگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:” از نتایج تیمم در این فصل احساس غرور می کنم زیرا نه تنها در زمین نتایج خوبی گرفتیم بلکه باشگاه نیز شرایط خوبی را پشت سر گذاشت.


اتحاد و همبستگی در داخل باشگاه بسیار عمیق بود و کاملا احساس می شد؛ ما هیچ ضعفی نشان ندادیم، اتحادمان را حفظ کردیم وبه مسیر پیروزی برگشتیم. این درس خوبی برای همه بود.


 ما اکنون برای پانزدهمین بار به چمپیونزلیگ راه پیدا کردیم  و تنها سه تیم در اروپا چنین رکوردی دارند. این نشان می دهد که ذست یافتن به این رکورد آن طور هم که به نظر می رسد، ساده نیست.


به نتایج ما نگاه کنید؛ در ۱۶ دیدار پایانی تنها ۲ شکست داشتیم. ما روند فوق العاده ای داشتیم و در نهایت ۷۰ امتیاز به دست آوردیم. رسیدن به این امتیاز قابل احترام است و توانستیم مستقیما راهی چمپیونزلیگ شویم.

۱۵ سال پیاپی است که در این رقابت ها حضور پیدا کردیم و البته از این مسئله احساس غرور می کنیم. “


سرمربی فرانسوی توپچی ها همچنین فاش کرد که در مقطعی از فصل فکر نمی کرد که تیمش بتواند به رتبه های بالای جدول راه پیدا کند.


” در سپتامبر اصلا به چنین جایگاهی فکر نمی کردم. ما در آن زمان هفدهم بودیم و در ۷ دیدار ابتدایی، ۴ شکست داشتیم. وقتی در ۷ بازی اول، چهار بار شکست می خورید و هنوز ۳۱ بازی دیگر باقی مانده، بسیار دشوار است که به قرار گرفتن در رتبه سوم فکر کنید اما ما بعد از حذف از چمپیونزلیگ روند فوق العاده ای داشتیم.


نمی خواستم چهارم شویم زیرا اگر چلسی قهرمان چمپیونزلیگ شود، دیگر نمی توانستیم به این رقابت ها راه پیدا کنیم و حتی اگر این اتفاق هم رخ نمی داد، نمی توانستیم مستقیما در مرحله گروهی چمپیونزلیگ بازی کنیم. بازی در مرحله حذفی شرکت می کردیم و این کار را دشوار می کرد.”