- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شرایط حرفه‌ای ماازاستقلال وپرسپولیس بهتراست

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم‌ هرمزگان گفت: شرایط باشگاه ما برای مجوز حرفه‌ای از استقلال و پرسپولیس بهتر است.


   حسن جباری زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: بعدازظهر امروز در استانداری جلسه ای برای مسائل پشتیبانی تیم داریم.


مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در این خصوص که اگر نتوانند مجوز حرفه ای بگیرند نمی توانند در لیگ برتر شرکت کنند و همچنین شایعاتی مبنی بر فروش این تیم گفت: کارمان را از لیگ کارگری آغاز کردیم و پله پله به لیگ برتر رسیدیم. این تیم ریشه دار و برای مردم است و به استان دیگری نمی رود و امتیاز آن فروخته نمی شود. شرایط ما چه از نظر امکانات و چه ساختار باشگاه از تیم های استقلال، پرسپولیس بهتر است. هتل های بندرعباس عالی هستند و ورزشگاه تازه تاسیس ۲۰ هزار نفری در اختیار داریم.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا میثاقیان در لیگ برتر هم سرمربی این تیم خواهد بود یا خیر و تمرینات از چه زمانی آغاز می شود، گفت: گزینه اول ما میثاقیان است ولی گزینه های دیگر هم مدنظر داریم. این هفته تکلیف همکاری با میثاقیان را مشخص و تمرینات را از ۱۵ خرداد آغاز می کنیم.


جباری زاده در این خصوص که گفته می شود قرار است با اسپانسر جدیدی قرارداد امضا کنند و شاید نام تیم تغییر کند، گفت: این خبر صحت ندارد. همه تیم ها اسپانسر می گیرند و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم.