- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اشتغال ۳۵ نیروی بومی کنگان محقق شد

عسلویه نیوز: مدیرعامل شرکت پارس دریا گفت: با راه‌اندازی دو پروژه جدید برای تعداد ۳۵ نفر نیروی بومی اشتغال‌زایی شد.

خبرگزاری فارس: اشتغال 35 نیروی بومی کنگان محقق شد

به گزارش “عسلویه نیوز” محمد قاسمی ظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه تمام اتوماتیک یخ در بندر کنگان اظهار داشت: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده شاهد تلاش همه‌جانبه مسئولان برای تقویت تولیدکنندگان داخلی هستیم.

وی افزود: ارائه تسهیلات و امکانات به تولیدکنندگان داخلی و حمایت از این قشر نقش مهمی در رشد تولید ملی دارد و مردم نیز می‌توانند با مصرف کالای داخلی در این امر همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت پارس دریا با اشاره به افتتاح این کارخانه خاطرنشان کرد: این کارخانه نخستین کارخانه یخ مجهز به سیستم تمام اتوماتیک در سطح استان است که روزانه قریب یک‌هزار قالب یخ بهداشتی ۲۵ کیلوگرمی را تولید می‌کند.

قاسمی تصریح کرد: با افتتاح فاز دوم آب شیرین‌کن نیز ظرفیت تولید آب تصفیه شده در این شرکت به قریب ۶۰۰ متر مکعب در روز رسیده است.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی این دو پروژه مهم تولیدی قریب ۵ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: با افتتاح این دو پروژه مهم برای ۳۵ نفر اشتغالزایی شده است.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر برای بیش از ۲۷۰ نیروی عمدتا بومی منطقه توسط شرکت پارس دریا در مجموعه فوق و در سایت‌های مختلف اشتغال‌زایی شده است.