- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بخت پرسپولیس برای صعود بسیار زیاد است

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بخت این تیم برای راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است و به نظر نمی رسد آنها مشکل خاصی در این دیدار داشته باشند.


 حمید درخشان در گفت و گو با ایرنا ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: امیدوارم فردا شرایط خوبی در زمین بازی حاکم باشد و بازیکنان این تیم بتوانند با آرامش کامل پای به این میدان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان پرسپولیس باید ناکامی خود در لیگ برتر را فراموش کنند، ‌اظهار داشت:‌ دیدار مقابل ”الشباب” امارات عربی متحده برای این تیم اهمیت زیادی دارد و آنان در این دیدار فقط باید به پیروزی بیاندیشند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ایران معتقد است:‌ شاگردان ”مصطفی دنیزلی” در دیدار فردا مقابل ”الشباب” امارات باید از همان ابتدا بازی را در اختیار خود بگیرند و همانند دیدار رفت مقابل این تیم با یک پیروزی قاطع و کسب هر ۳ امتیاز به ایران باز گردند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا (سه شنبه)‌ به دیدار تیم ”الشباب” امارات عربی متحده می رود.

تیم پرسپولیس هم اکنون با ۸ امتیاز در رده دوم گروه چهارم این رقابت ها قرار داشته و برای صعود به یک امتیاز این دیدار نیاز دارد.