در عسلویه شاهد کاهش جرایم و بهبود شاخص‌های امنیتی هستیم
تاريخ ارسال خبر : 15 می 2015 | ساعت 17:41 | کد خبر: 33307 | sv178 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از کاهش جرایم و بهبود شاخص‌های امنیتی در این شهرستان خبر داد.اسماعیلی فرماندار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه در نشست مسئولان نظامی و انتظامی عسلویه اظهار داشت: شهرستان عسلویه یکی از نقاط بسیار مهم و استراتژیک کشور در حوزه اقتصاد و انرژی است و بخش قابل توجهی از انرژی کشور در این منطقه تولید می‌شود.

وی دستیابی به امنیت مطلوب را برای یکی از پیش‌شرط‌های بسیار مهم برای توسعه اقتصادی دانست و اضافه کرد: گام‌های بسیار مهمی به منظور توسعه امنیت در شهرستان عسلویه برداشته شده است و این شهرستان هم‌اکنون یکی از امن‌ترین نقاط کشور است.

فرماندار شهرستان عسلویه به برخی از آمار در زمینه وضعیت امنیتی شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: آمار موجود بیانگر کاهش قابل توجه جرایم در سطح شهرستان عسلویه است و وضعیت بسیار خوبی را در شهرستان شاهد هستیم.

وی همچنین از کاهش جرایم خشن در این شهرستان خبر داد و افزود: هماهنگی و تعامل و همراهی بین همه مسئولان و تلاش‌های نهادهای امنیتی و انظامی و انتظامی باعث شده است تا شاهد موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های ایجاد امنیت پایدار در این منطقه باشیم.

اسماعیلی تاکید کرد: امسال دو انتخابات بسیار مهم را در پیش رو داریم که باید فضای مناسبی برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم فراهم سازیم و قانون‌مداری و اجرای کامل قانون توسط مجریان و ناظران انتخابات باید در دستور کار باشد.

وی به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره کرد و بیان داشت: همه باید تلاش کنیم تا منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم و دولت عزم ویژه‌ای در این راستا دارد.

فرماندار عسلویه به تلاش‌های دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و افزود: توسعه اشتغال و رونق تولید و صادرات یکی از موضوعات بسیار مهم و مورد تاکید دولت است و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ