خاموشی فلرینگ پالایشگاه‌های پارس جنوبی در سال ۹۶
تاريخ ارسال خبر : 15 می 2015 | ساعت 17:54 | کد خبر: 33309 | sv178 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از خاموشی فلرینگ پالایشگاه‌های پارس جنوبی در سال ۹۶ خبر داد.حسنی مدیرعامل

به گزارش حبرنگار “عسلویه نیوز”به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در این جلسه که با حضور نماینده‌ی محیط زیست ستاد شرکت ملی گاز ایران و کارشناسان شرکت‌های پالایش گاز بر گزار شد، مهندس حسنی مدیر عامل مجتمع تصریح کرد: حفظ محیط زیست وظیفه‌ی شرعی، اخلاقی و قانونی ماست.

وی ضمن تشریح شرعی و اخلاقی بودن حفظ محیط زیست گفت: برای حفظ محیط زیست، مدیران باید به این باور برسند که حفاظت از محیط زیست بر همه‌ی کارها اولویت دارد و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

حسنی اضافه نمود: مدیران علاوه بر این می‌بایست فرهنگ حفظ محیط زیست را بین کارکنان طوری ایجاد نمایند که تمامی فکر و ذکر ایشان توجه به این مقوله‌ی مهم باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: جاری و ساری نمودن فرهنگ حفظ محیط زیست برای جامعه‌ی ذینفع، توسعه و تولید پایدار ارزشمند است و در این راه نباید از کاهش بودجه و نقدینگی و مشکلاتی از این قبیل هراس داشت، بلکه باید باور داشته باشیم که هر پروژه‌ی محیط زیستی با هر مقدار هزینه، یک سرمایه‌گذاری است.

مهندس حسنی با تاکید بر رابطه‌ی تولید پایدار و محیط زیست اظهار داشت: باور مدیران، ایجاد فرهنگ حفظ محیط زیست، جاری و ساری نمودن این فرهنگ و در نهایت اقدامات جهادی و شجاعانه با توجه به شرایط، منجر به تولید و توسعه پایدار خواهد شد .

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان خاطرنشان نمود: در حال حاضر میزان فلرینگ مجتمع بیش از ۵۰ درصد کمتر از مقدار طراحی شده است و با اقدامات اصلاحی صورت پذیرفته از دوره‌ی مدیریت گذشته تاکنون، توانسته ایم میزان فلرینگ ۱۷٫۱ میلیون متر مکعب را به ۸٫۲ میلیون متر مکعب برسانیم و انشاالله با همکاری‌های صورت پذیرفته با شرکت نفت و گاز پارس، در سال ۹۶ به سوی خاموشی فلرینگ پالایشگاه‌ها پیش خواهیم رفت.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ