- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی و تجهیز کافی‌شاپ دریایی در بندر نخل‌تقی

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد شیخیانی یکشنبه ‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بندر نخل‌تقی از شهرهای مهم در استان بوده و با توجه به همجواری با طرح‌های پارس جنوبی دارای موقعیت فوق‌العاده‌ای است.
وی افزود: تمام تلاش خود را برای افزایش خدمات به مردم به کار بسته‌ایم و راه‌اندازی پارک‌ها و فضاهای رفاهی و تفریحی را به شکل مطلوبی انجام داده‌ایم.
شهردار نخل‌تقی با تقدیر از خدمات دولت خاطرنشان کرد: در طول خدمت دولت عدالت‌محور نهم و دهم کارهای بسیار بزرگی در بندر نخل‌تقی انجام شده که باید از دولت تقدیر کنیم.
شیخیانی به برخی از طرح‌ها و پروژه‌های شهر اشاره کرد و عنوان داشت: احداث پارک ساحلی به مساحت ۵ هکتار و مجهز به شهر بازی، راه‌اندازی تلویزیون شهری و نمازخانه، احداث بلوار بسیج در راه ورودی شرق شهر، احداث بلوار شهید مهدوی، احداث خیابان شهید رجایی و احداث خیابان شهید بهشتی در این شهر از خدمات شهرداری در سال‌ گذشته است.
شهردار بندر نخل‌تقی از راه‌اندازی و تجهیز کافی‌شاپ دریایی در بندر نخل‌تقی خبر داد و افزود: احداث خیابان‌های خلیج فارس، ابوذر، شهرداری، گمرک و بلوار دوستی نیز از جمله اقدامات مهم شهرداری است و طی سال‌های اخیر با حمایت‌های بسیار خوب دولت از شهرداری‌ها توانستیم چهره شهر را تغییر دهیم.
شیخیانی با اشاره به احداث میدان‌های ابن سینا و شهرداری تصریح کرد: در گذشته ساختمان شهرداری و زیرمجموعه آن بسیار فرسوده و نازیبا بود که با کمک‌هایی که توسط دولت صورت گرفته توانستیم ساختمان اداری شهرداری، آتش‌نشانی، پارکینگ موتوری و همچنین استراحتگاه کارمندی و کارگری شهرداری را احداث کنیم.
وی همچنین از آغاز به کار احداث خیابان ساحلی به طول ۲ کیلومتر خبر داد و عنوان داشت: این طرح از طرح‌های مهم شهری در جنوب استان بوده و در حال اجراست.
شهردار نخل‌تقی در ادامه از افزایش پنج برابری سرانه فضای سبز در این شهر خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون با افزایش درختکاری و فضای سبز و همچنین سنگفرش پیاده‌روهای سطح شهر نخل‌تقی، چهره این شهر دگرگون شده است.
شیخیانی همچنین به خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین در شهرداری اشاره کرد و گفت: خرید این ماشین‌آلات نقش بسیار مهمی در خدمات‌رسانی به شهروندان نخل‌تقی خواهد داشت.
وی همچنین از تجهیز شهرداری به شبکه و برنامه‌های پیشرفته رایانه خبر داد و بیان داشت: ارتقای سرعت خدمت‌رسانی به مردم و همچنین طراحی و راه‌اندازی وب سایت شهرداری از اقدامات مهم این شهرداری است.
شهردار نخل‌تقی اظهار داشت: برای رشد و توسعه شهر باید از تمام توان و انرژی خود استفاده کنیم و باید بیش از گذشته برای عمران و آبادانی شهر تلاش کنیم.