- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سازمان لیگ با پول خودم به من کفش طلا بدهد

آقای گل لیگ برتر گفت: حاضرم با پول خودم یک نماد برای کفش طلا درست کنم و مسئولان سازمان لیگ آن را به من هدیه بدهند.


       به گزارش فارس کریم انصاری فرد، پس از دریافت خودرو قشقایی در مراسم باشگاه سایپا در جمع خبرنگاران در مورد آقای گلی خود در لیگ یازدهم گفت: تمام بازیکنان سایپا برای اینکه من آقای گل لیگ شوم تلاش کردند و حتی در برخی صحنه ها با وجود اینکه خودشان در موقعیت تک به تک و صددرصد گلزنی بودند به من پاس می دادند تا من گلزنی کنم و از همه آنها تشکر می کنم.


وی تاکید کرد: برای هر بازی نذر می کنم و هر اتفاقی هم برایم رخ بدهد باز هم خدا را شکر می کنم. چه اتفاق خوب و چه اتفاق بد بیفتد، بازهم شاکر خدا هستم. قبل از اینکه آقای گلی لیگ به هفته پایانی کشیده شود گفتم هر اتفاقی رخ بدهد خدا را شکر می کنم.


انصاری فرد با اشاره به اعتقاداتش عنوان کرد: بعد از هر گلی که می زنم سجده شکر به جا می آورم و عکاسان هم خیلی از دستم عصبانی هستند و می گویند چرا بعد از گلزنی به سمت ما نمی آیی اما من دوست دارم اینگونه شادی کنم. در بازی های ملی هم همواره اسامی ائمه معصومین را زیر پیراهنم حک می کنم تا بعد از گلزنی اسامی امامان را نمایش بدهم. در تیم ملی هم یکبار هم به همین خاطر دو اخطاره شدم و یک بازی ملی را از دست دادم اما اعتقاداتم را کنار نمی گذارم.


انصاری فرد در مورد اینکه فصل آینده هم در سایپا می ماند یا به تیم دیگری می رود و لژیونر می شود، گفت: در مورد فصل آینده حرفی نمی زنم.


مهاجم سایپا در مورد اینکه معتقد است بازیکنان در تیم هایی به جز استقلال و پرسپولیس به چشم نمی آیند گفت: دقیقا همین طور است. فصل گذشته رضا نوروزی آقای گل لیگ شد که هیچ مراسمی برایش برگزار نشد. من از باشگاه سایپا تشکر می کنم که با برگزاری چنین مراسمی باعث شد بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار بگیرم. سایپا به بازیکنانش اهمیت می دهد و برای ابراهیم صادقی هم که ۱۰ سال در این تیم حضور مستمر و مفید داشته مراسم خوبی برگزار کرد. این مسایل نشانگر اهمیت سایپا به سرمایه هایش است.


آقای گل لیگ برتر یازدهم در مورد اینکه سازمان لیگ به او کفش طلا اهدا کرد یا نه گفت: هیچ کفش طلایی به من داده نشد و من از مسئولان بسیار گلایه مندم. این کفش طلا واقعا طلا نیست بلکه نمادی است که نشان می دهد من در لیگ یازدهم آقای گل لیگ شده ام در حالی که اکنون هیچ نمادی ندارم که دوسال دیگر بتوانم بگویم آقای گل لیگ شده ام. به آقای گل لیگ حتی یک جاسوئیچی هم هدیه نمی دهند.


وی افزود: در لیگ های خارجی وقتی بازیکنی با ۴۰ یا ۵۰ گل زده آقای گل می شود به او هدیه ای داده می شود و انگیزه بازیکنان افزایش پیدا می کند اما در ایران به آقای گل لیگ حتی یک نماد هم نمی دهند. حاضرم با پول خودم یک نماد برای کفش طلا درست کنم و مسئولان سازمان لیگ آن را به من هدیه بدهند تا یادگاری داشته باشم و دو سال بعد بتوانم با نشان دادن آن بگویم آقای گل لیگ بوده ام.


انصاری فرد در مورد اینکه پیش از این گفته بود رفتن کوشا در ماندن یا نماندنش در باشگاه سایپا موثر است گفت: من این حرف را زده ام و فصل گذشته هم  یکی از مهم ترین دلایلی که در سایپا ماندم حضور کوشا در باشگاه سایپا بود. رفتن او از سایپا در تصمیم این فصلم بی تاثیر نخواهد بود. با این حال من باشگاه سایپا را خانه خودم می دانم و فکر می کنم این اجازه را به من بدهند که حتی اگر فصل آینده در این تیم نمانم، هر وقت بخواهم به این باشگاه بیایم.


وی در مورد اینکه اهدای یک خودرو ۶۰ میلیونی به او در ماندن و نماندش بازهم تاثیرگذار خواهد بود یا نه، گفت: من در دو سال گذشته با جان و دل برای سایپا بازی کرده ام.


انصاری فرد در مورد اینکه با علی دایی مشکل پیدا کرده است، گفت: مشکلی با دایی ندارم. سوء تفاهم هایی بین ما بود که برطرف شد و برخی از نزدیکان دایی شیطنت کرده بودند، برخی تصور کردند منظورم بهمن دهقان است ولی منظورم به هیچ عنوان او نیست. برخی از اطرافیان دایی می خواستند برای او خودشیرینی کنند و این سوء تفاهم ها را ایجاد کرد.


انصاری فرد در مورد اینکه تیم ملی می تواند به جام جهانی صعود کند یا نه گفت: ما صددرصد به جام جهانی صعود خواهیم کرد. در جام جهانی گذشته که حضور نداشتیم مردم دلخور شده اند.