- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ترافیک آبپخش ساماندهی شد

شهردار آبپخش گفت: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی جدید، ترافیک آبپخش ساماندهی شد.

خبرگزاری فارس: ترافیک آبپخش ساماندهی شد

سید محمود موسوی دوشنبه‌ شب در نشست مسئولان شورا و شهرداری آبپخش اظهار داشت: ساخت خیابان اصلی شهر آبپخش از مسائل مهمی است که در دو سال اخیر در آبپخش مطرح بوده و مردم و مسئولان همواره بر رفع این مشکل تاکید داشته‌اند.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تلاش‌های گسترده شهرداری شاهد اجرای نیمه‌تمام این پروژه مهم توسط شهرداری در تیرماه بودیم.

موسوی بیان داشت: در یک‌سال گذشته شهرداری آبپخش همواره برای ایجاد شرایط مطلوب برای اجرای این پروژه تلاش کرده و فعالیت‌های گسترده‌ای در این ارتباط انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: فراهم کردن شرایط مطلوب اجرای این طرح از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری در یک‌سال گذشته بوده و با همکاری و تلاش مدیران فنی شهرداری این اقدام کار به نحو مطلوب انجام شده است.

این مسئول گفت: به دلیل ترافیک بالای این مسیر باید این خیابان به نحوی اجرا شود که پاسخگوی حجم ترافیکی موجود در این خیابان باشد.

شهردار آبپخش با اشاره به دلایل ترافیک بالای این مسیر ادامه داد: این مسیر خط واصل استان‌های جنوبی و مرکز کشور است و این امر سبب ترافیک بالای آن شده است.

موسوی تصریح کرد: طرح جدیدی که خیابان بر اساس آن ساخته می‌شود در تسهیل رفت و آمد و کاهش سطح ترافیک اثرات فراوانی خواهد داشت و تلاش خود را برای ساخت این مسیر بر اساس استانداردهای جدید راهسازی به کار گرفته‌ایم.

وی گفت: ساخت باند شرقی این مسیر که در وضعیت نیمه کاره قرار دارد چند روز آینده آغاز می‌شود و تلاش خود را برای تسریع در روند آن به کار خواهیم گرفت.

شهردار آبپخش متذکر شد: با اقدامات گسترده‌ای که در این راستا صورت پذیرفته و پایان ساخت بلوار این مسیر تا کنون پیشرفتی ۴۰ درصدی را در آن شاهد بوده‌ایم.

این مسئول در ارتباط با فعالیت‌های دور جدید اجرای این طرح در آبپخش عنوان کرد: در مرحله جاری شاهد اجرای طرح احداث و آسفالت لاین شرقی این خیابان خواهیم بود.

موسوی متذکر شد: از تمام توان برای اجرای مطلوب این طرح به نحوی که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد بهره خواهیم برد و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

شهردار آبپخش در پایان اذعان داشت: ساماندهی ترافیک آبپخش با کیفیت مطلوبی انجام شده و با اجرای کامل این خیابان، مشکل ترافیک این شهر کاملا رفع می‌شود.