- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انقلاب اسلامی شخصیت زنان را احیا کرد

عسلویه نیوز: امام جمعه برازجان گفت: انقلاب اسلامی شخصیت زنان را احیا کرده است.

خبرگزاری فارس: انقلاب اسلامی شخصیت زنان را احیا کرد

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان شهرستان دشتستان اظهار داشت: زنان در جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و بدون وجود زنان هیچ موفقیتی به دست نمی‌آید.

وی افزود: بانوان مسلمان همواره باید از حضرت فاطمه زهرا(س) الگوبرداری کنند و باید در زندگی و در محل کار، از سیره این بانوی عظیم‌الشأن تبعیت کنند.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: امروز رعایت حجاب و عفاف یک مسئله مهم در جامعه است و حجاب موجب امنیت و آرامش زنان در سطح جامعه است و همه بانوان موظف به رعایت حجاب و داشتن عفت و پاکدامنی هستند.

مصلح با بیان اینکه حضرت زهرا(س) معجزه تاریخ و افتخار بشریت است تصریح کرد: این بانوی بزرگ و عظیم‌الشان در واقع حلقه اتصال نبوت و امامت و فخر زنان عالم است و باید زندگی ایشان برای زنان به خوبی تبیین شود.

وی اضافه کرد: پیامبر اسلام(ص) با احترامی که برای حضرت زهرا (س)قایل بود به همگان نشان داد که دختر نه تنها ننگ نیست بلکه می‌تواند مایه افتخار پدر و همدوش با مردان نقش‌آفرین باشد و حضرت فاطمه(س) در تمام مراحل زندگی این امر را به خوبی اثبات کردند.

مصلح بیان داشت: زن می‌تواند انسان‌ساز، نقش‌آفرین و تاثیرگذار باشد و در ایران اسلامی همواره شاهد نقش‌آفرینی زنان بزرگوار میهن اسلامی در همه عرصه‌ها هستیم و در واقع انقلاب اسلامی شخصیت زنان را احیا کرده است.

وی یادآور شد: تکریم شخصیت بانوان امری لازم است و زنان چه در محیط کار و چه در خانه باید تکریم شوند تا جامعه پیشرفت کند.

در این نشست تعدادی از بانوان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.