- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئولان با دغدغه‌های قشر ضعیف جامعه آشنا شوند

عسلویه نیوز: امام جمعه برازجان گفت: مسئولان با دغدغه‌های قشر ضعیف جامعه آشنا شوند.

خبرگزاری فارس: مسئولان با دغدغه‌های قشر ضعیف جامعه آشنا شوند

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان در برازجان اظهار داشت: آشنایی مسئولان با مشکلات و دغدغه‌های مردم از مسائل مهمی است که در بهبود وضعیت کاری مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مؤثر است.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: این حضور سبب آشنایی بیشتر مسئولان و کارگزاران نظام با مشکلات و دغدغه‌های مردم می‌شود و ایشان را برای رفع این مشکلات آماده‌تر می‌کند.

مصلح بیان داشت: رفع نیازها و دغدغه‌های مردم آسایش و رفاه اجتماعی ایشان را به دنبال دارد و زمینه‌ساز حضور فعال و مؤثر ایشان در تمامی عرصه‌های اجتماعی می‌شود.

وی اضافه کرد: عملکرد دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم در عمل به این وظیفه بسیار خوب بوده و مردم از اقدامات دولت در این زمینه رضایت‌ خاطر کامل دارند.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزی خوب رئیس جمهور در ایجاد سفرهای استانی سبب افزایش سطح اقدامات و خدمات دولت و بهبود سطح فعالیت‌های ایشان شد.

امام جمعه برازجان بیان داشت: دولت‌های آینده نیز با تبعیت از اقدام خوب رئیس جمهور حرکت پرخیر و برکت سفرهای استانی را استمرار بخشند و از آن به عنوان فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند.

مصلح با اشاره به اینکه سفرهای استانی هیئت دولت در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بسیار اثرگذار بوده‌اند عنوان کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت سبب ایجاد دستاوردهایی بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شده است.

وی ادامه داد: در این سفرها رئیس جمهوری و وزیران با برقراری ارتباط نزدیک با قشرهای مختلف مردمی نیازها و اولویت‌های هر منطقه و استان را نیز مورد سنجش دقیق قرار می‌دهند و بر اساس نیازها و مهم‌ترین خواسته‌های مردمی برای رفع این مسائل و مشکلات تصمیم‌گیری می‌کنند.

امام جمعه برازجان گفت: مسئولان باید با دغدغه‌های قشر ضعیف جامعه آشنا شوند تا بتوانند در رفع مشکلات و موانع تاثیرگذار باشند.