- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ساماندهی ترافیک برازجان مهم‌ترین اولویت مسئولان است

عسلویه نیوز: شهردار برازجان گفت: ساماندهی ترافیک برازجان مهم‌ترین اولویت مسئولان است.

خبرگزاری فارس: ساماندهی ترافیک برازجان مهم‌ترین اولویت مسئولان است

به گزارش “عسلویه نیوز” کریم حسین‌آبادی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های عمران شهری در برازجان اظهار داشت: رفع نیازهای همه‌جانبه شهری در برازجان از رویکردها و رویه‌های مثبت شهرداری برازجان است و کوشیده‌ایم از تمام توان و پتانسیل در این راستا بهره بریم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکرده‌ایم.

شهردار برازجان بیان کرد: بهره‌گیری از نظرات مسئولان ارزشی شهرستان دشتستان و نظرات نخبگان و صاحب‌نظران شهر برازجان از عوامل موفقفیت شهرداری برازجان در عمل به این وظیفه خطیر بوده است.

وی اضافه کرد: در شهر برازجان یکی از مسائلی که از نظر همگان حائز اهمیت است مسائل ترافیکی در بزرگترین شهر شهرستان دشتستان است که رفع آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مسئول اذعان داشت: رفع مشکلات ترافیکی شهر برازجان نیازمند سامان‌دهی مسیرهای ورودی و خیابان‌های شهر برازجان است که در دوسال اخیر شهرداری برازجان با همت و تلاشی مضاعف در این راستا موشیده است.

شهردار برازجان تصریح کرد: مسیر ورودی شهر برازجان از سمت مرکز استان از پرتردد‌ترین مسیرهای ورودی شهر برازجان است و شهرداری با انجام مطالعات و بررسی‌های لازم زمینه‌ساز اجرای طرح سامان‌دهی این مسیر شده است.

حسین‌آبادی در ارتباط با ویژگی‌های اعتباری و فنی این طرح گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هکتار و با اعتبار یازده میلیارد ریال آغاز شده است.

شهردار برازجان یادآور شد: این طرح در سامان‌دهی ورودی ترمینال مسافربری شهر برازجان، زیباسازی شهر و هویت‌بخشی به شهر برازجان اثر فراوانی خواهد داشت.

حسین‌آبادی افزود: ساماندهی ترافیک برازجان مهم‌ترین اولویت مسئولان است که از تمام دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم همراهی و تعامل داشته باشند تا این مسئله مرتفع شود.