- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راز ماندگاری ما در قلب مردم صداقت ماست

“عسلویه نیوز” عبدالحسین پروین کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی عسلویه راز ماندگار خود در قلب مردم را صداقت عنوان کرد.پروین [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالحسین پروین از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه می باشد طی پیامی به مردم عسلویه اظهار داشت: راز ماندگاری ما در قلب مردم صداقت ماست و اعتقاد دارم که صداقت بهترین سیاست است.

متن این پیام که در اختیار خبرنگار “عسلویه نیوز” قرار داده شده است به شرح زیر می باشد.

 

بسمه تعالی

راز ماندگاری ما در قلب مردم صداقت ماست دنیای صنعتی امروز با پیشرفت روزافزون تکنولوژی می بایست بدرستی و بدقت توسط متخصصان آن مدیریت و اداره شود کمی به کشورهای توسعه یافته نگاه کنیم در همین آسیا به کره جنوبی، ژاپن و چین نیم نگاهی بندازیم ببینیم آنها چه می کنند و ما چرا با امکانات و منابع و ذخایر گسترده ای که داریم چه کرده ایم.

در همه کشورها مشارکت مردمی به چشم میخورد مشکل نهادهای منتخب مردمی ما این است که قبل از انتخاب در کنار مردم هستند و بعد از آن هر کس ساز و کار مخالفی میزند و مردم را فراموش می کنند پایه و اساس انتخاب ها نیز بسیار سلیقه ای و قبیله ای است جا دارد در دنیای کنونی برخی تعصبات را کنار بگذاریم.

اگر دلمان به حال خودمان و فرزندانمان میسوزد، اگر دلمان به حال نسل آینده میسوزد، برای ماندن و بقا باید مدیریت زمان مان را به دست مدیران لایق، سالم، دلسوز، با تجربه، متخصص، با درایت و با اخلاق بسپاریم در انتخابمان دقت کنیم.

مهندس پروین
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه

با کلیک بر لینک [2] زیر با ایده ها و برنامه های این کاندیدا بیشتر آشنا شوید.

با تجربه لازم برای خدمت به مردم آمدم [2]

🔰 با کانال رسمی عسلویه نیوز همراه باشید.
https://t.me/assalouyehnews [3]