- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ سالن مجهز و استاندارد ورزشی در کنگان

عسلویه نیوز: فرماندار کنگان از افتتاح و کلنگ‌زنی سه سالن مجهز و استاندارد ورزشی در کنگان در سوم خرداد خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح و کلنگ‌زنی 3 سالن مجهز و استاندارد ورزشی در کنگان

به گزارش”عسلویه نیوز” تیمور یزدان‌شناس شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) و سوم خرداد در کنگان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره به امام خمینی(ره) عشق می‌ورزند و همواره در مسیر اندیشه و آرمان امام راحل حرکت می‌کنند.

فرماندار کنگان اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران بارقه‌های امید را در دل ملت‌های خسته از ظلم و بی‌عدالتی روشن کرد و امروز بیداری اسلامی در سطح منطقه جلوه‌ای از این عظمت انقلاب اسلامی ایران است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: امام عظیم‌الشأن پدری بزرگ و ارزنده برای ملت بود و دلسوزی پدرانه از ویژگی‌های امام امت است.

وی ادامه داد: امروز نیز مسئولان نظام در تمام سطوح و رده‌های مختلف باید با تأسی از سیره امام (ره) و خلف صالح‌اش مقام معظم رهبری در خدمت به مردم و رفع نیازهای آنان بکوشند.

فرماندار کنگان عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر و بهتر خواهیم بود.

یزدان‌شناس با تاکید بر لزوم پاسداشت سوم خرداد بیان داشت: فتح خرمشهر در سوم خرداد حماسه‌ای ماندگار در تاریخ هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: باید از یادگاران جبهه‌های جنگ که اسناد شرف و آزادگی هستند تجلیلی در خور شأن انجام شود.

فرماندار کنگان متذکر شد: برنامه‌های متنوع و ارزشمندی برای پاسداشت سوم خرداد تدارک دیده‌ایم که به تدریج انجام می‌شوند.

یزدان‌شناس از افتتاح و کلنگ‌زنی سه سالن مجهز و استاندارد ورزشی در کنگان در سوم خرداد خبر داد و اذعان داشت: از همه ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم استفاده خواهیم کرد.