- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تشکیل ۴ کمیته تخصصی برای شناسایی کارآفرینان دشتستان

عسلویه نیوز: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از تشکیل ۴ کمیته تخصصی برای شناسایی کارآفرینان این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل 4 کمیته تخصصی برای شناسایی کارآفرینان دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” کوروش دهقان بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان اظهار داشت: بررسی و تحلیل مشکلات، مسائل و نیازهای شهرستان دشتستان در رفع هر چه بهتر این مشکلات مؤثر است و این امر با مشارکت فعال و همه‌جانبه مسئولان این شهرستان صورت می‌پذیرد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: گستردگی نیازهای شهرستان دشتستان سبب تخصصی شدن نیازها شده و هر یک از مسئولان به دلیل شناخت دقیق که از حوزه فعالیت خود دارند می‌توانند راهکارها را به مسئولان ارائه دهند و شرایط مطلوب را برای رفع مشکلات فراهم کنند.

دهقان اذعان داشت: شناسایی نیازها و اولویت‌های شهرستان دشتستان از مهم‌ترین رویکردهای شهرستان دشتستان در حوزه برنامه‌ریزی است که به طور خاص به آن توجه داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: دقت در برنامه‌ریزی با توجه به نیازها و اولویت‌های شهرستان دشتستان همیشه در رأس فعالیت‌های ما بوده و زمینه‌ساز دستاوردها و موفقیت‌هایی است که در عرصه‌های عمرانی، اشتغال، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و … در شهرستان دشتستان شاهد آن بوده‌ایم.

این مسئول بیان داشت: اشتغال یکی از سیاست‌های اساسی و کلان دولت خدمتگزار بوده که در سطح کلان برنامه‌ریزی‌های جامعی در این ارتباط صورت پذیرفته و در سطوح استانی و شهرستانی با برنامه‌ریزی‌های داخلی شرایط لازم برای تحقق این اهداف مهیا می‌شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان ادامه داد: ایجاد فرصت‌های شغلی و حمایت از سرمایه‌گذاری از مسائلی است که تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های فعالیتی خویش باید آن را مورد توجه قرار دهند.

دهقان در همین راستا ابراز داشت: ادارات و نهادهای کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و شهرداری‌ها از نهادهایی هستند که در زمینه اشتغال می‌توانند نقشی مؤثر داشته باشند و باید این مهم را در دستور کار خویش قرار دهند و شرایط مطلوب برای تحقق این اهداف را فراهم آورند.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش کارآفرینان دشتستانی در شهر برازجان از مصوبات مهم کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان است که باید تمامی مسئولان برای برگزاری هر چه بهتر آن تلاش کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از تشکیل ۴ کمیته تخصصی برای شناسایی کارآفرینان دشتستان خبر داد و یادآور شد: تشکیل ۴ کمیته به منظور تحقیق و تفحص در امور اقتصادی و شناسایی کارآفرینان شهرستان دشتستان از مسائلی است که با مشارکت فعال تمامی مسئولان شهرستان دشتستان محقق می‌شود و باید عزم خود را در این ارتباط جزم کنیم.