لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی در بیمارستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 17 می 2014 | ساعت 10:32 | کد خبر: 31380 | sv148 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه بر لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی در بیمارستان عسلویه تاکید کرد.امام جمعه عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با توصیه به تقوی الهی، تقوا را بزرگترین سرمایه انسان و ذخیره آخرت دانست و گفت: تقوا کلید رستگاری است و توفیق مومن در رعایت تقوا محقق می‌شود.

وی به سالروز وفات حضرت زینب(س) پرداخت و افزود: بعد از حضرت صدیقه طاهره(س) کسی به جز زینب کبری(س) سراغ نداریم که تمام صفات اخلاقی حضرت زهرا(ُس) در وجود وی تجلی داشته باشد.

وی زینب(س) را آیینه تمام نمای زهرا (س) دانست و گفت: ایشان الگوی صبر و استقامت بود.

امام جمعه عسلویه با اشاره به ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر گفت: بی‌توجهی به این مهم سبب رواج فساد و بی‌بندوباری می‌شود که لازم است دست‌اندرکاران به این مهم توجه ویژه کنند.

هاشمی‌نژاد جوانان را سرمایه‌های ملی دانست و گفت: هر جا از نیرو و فکر خلاق جوان استفاده شد، همانند چشمه‌ای جوشید.

وی از مسئولان شهرستان عسلویه خواست به جوانان توجه ویژه کنند و از نظریات و پیشنهادات آنها استفاده کنند.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی در بیمارستان عسلویه افزود: هرچند بیمارستان عسلویه با تاخیر شروع به‌کار کرد ولی لازم است در اداره بیمارستان از نیروهای بومی عسلویه استفاده شود.

هاشمی‌نژاد از دست‌اندرکاران برنامه اعتکاف قدردانی کرد و گفت: دراین عرصه برادران کمتر از خواهران شرکت کرده بودند که لازم است در سال‌های بعدی حضور برادران در مراسم اعتکاف افزایش یابد.

وی به برگزاری مراسم همایش پرواز آرام از مسیحیت به اسلام در عسلویه پرداخت و گفت: در برگزاری این همایش لازم است مردم حضوری فعال داشته باشند.

خطیب نماز جمعه عسلویه هاشمی‌نژاد با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته‌ای گفت: در دور جدید مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۵ تیم مذاکره‌کننده ایرانی باید هوشمندانه و با درایت از موضع عزت و قدرت سخن بگوید./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ