تجهیز هتلینگ و فضای عمومی بیمارستان‌های استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 17 می 2014 | ساعت 10:41 | کد خبر: 31382 | sv164 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از تجهیز هتلینگ و فضای عمومی بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد.

علیرضا رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت شهروندان از تاکیدات مسئولان است و دولت در سال جاری توان خود را برای بهبود وضعیت سلامت مردم به کار گرفته است.

وی افزود: سرکشی به شهرستان‌های مختلف و آشنایی با نقاط ضعف در حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌ها مورد توجه این مجموعه قرار دارد که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دشتستان با راه‌اندازی بیمارستان شهید گنجی شاهد رضایتمندی مردم هستیم که البته راه‌اندازی و فعال‌سازی مجدد بیمارستان ۱۷ شهریور نیز از مطالبات جدی مردم دشتستان است.

رئیسی تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان مورد توجه مدیریت استان است و تاکنون اقدامات خوبی برای این مهم انجام گرفته است.

این مقام مسئول اضافه کرد: افزایش امکانات و تجهیزات درمانی و رفع نیازهای اورژانسی شهرستان‌های مختلف در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از تجهیز هتلینگ و فضای عمومی بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: در شرایط کنونی در برخی از بیمارستان‌های استان بوشهر وضعیت هتلینگ و فضای عمومی بیمارستان نامناسب است که برنامه‌ریزی خوبی برای تجهیز آنها صورت گرفته است.

وی بیان کرد: دولت برنامه‌ریزی بسیار مناسبی برای کاهش هزینه درمان مردم انجام داده و از ۱۵ اردیبهشت این طرح در بیمارستان‌های استان بوشهر اجرایی شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ